×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس در نشست خبری بعد از پیروزی چهارده بر صفر تیمش مقابل کامبوج گفت: شرایط بازی برایم مهم بود. ما هجومی بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. در حال تحول هستیم و افراد جوانی به تیم اضافه می‌شوند و گروه بزرگتر می‌شود. به سردار آزمون و احسان حاج‌صفی بعد از یک ساعت استراحت دادیم چون بازی با بحرین را فراموش نکردیم. تمرکز من روی دیدار با بحرین و گرفتن ۳ امتیاز است. تا این جای کار، کار خاصی نکردیم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است.

او افزود: امروز، یک روز تاریخی بود و از خانم‌ها به خاطر فضایی که برای بازیکنان به وجود آوردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این ۴ یا ۵ هزار نفر حاضر در بازی، در بازی‌های بعد بیشتر شوند.

او در پاسخ به این سوال که پیروزی برابر کامبوج زیباتر بود یا حضور بانوان در آزادی تصریح کرد: سوال ساده‌ای است و جواب هر دوی آن‌ها یکی است. فوتبال مسئله‌ای احساسی است و باید برای همه به اشتراک گذاشته شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: در تیمی که من انتخاب می‌کنم هیچوقت کسی فیکس نیست. قبل از بازی دژاگه مصدوم شد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. من بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که هجومی باشند و بتوانند بیشتر گل بزنند و به تیم من بخورند. من به عنوان بازیکن پیروزی ۱۰ بر یک را تجربه کردم اما به عنوان مربی نه. امروز اتفاقات جدیدی و تازه‌ای برای همه افتاد که برای نخستین بار بود. من همیشه حریف را تحلیل می‌کنم. من فرد ساده‌ای نیستم و توانمندی بازیکنانم را می‌دانم. شما بازی با کره‌جنوبی را دیدید. من با نوراللهی، احسان و ابراهیمی دیوار محکمی را میانه میدان داشتم اما در آن دیدار هم هجومی بودیم. شاید در بازی‌های ما باخت هم وجود داشته باشد اما همیشه فلسفه من یکی است و به آن ایمان دارم.

او درباره احتمال حضور خانواده‌اش در آزادی هم گفت: من ۳ فرزند دارم که ۲ پسر فوتبالیستم در باری و بخارست هستند و دخترم در لوردو به مدرسه می‌رود و همسرم که در خانه‌داری بسیار خوب است، خیال من را از کارم راحت می‌کند و باعث می‌شود از کارم لذت ببرم.

او درباره تاثیر این دیدار برای بازی با بحرین گفت: این پیروزی روی ذهن بازیکنانم تاثیر دارد. یاد گرفته‌ام تیمم را ۴ روز قبل از مسابقه اعلام نکنم. امروز اشکان را از دست دادم و سردار هم دچار مصدومیت کوچکی شد و پورعلی‌گنجی هم برای فیلمبرداری رفت. فردا تمرینی را برای بازیکنانی که بازی نکردند، خواهیم داشت تا آن‌ها مشغول ریکاوری شوند.

انتهای پیام

ادامه دارد…

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true