×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، محمد وکیلی درباره پیروزی ۳ بر یک برابر بلغارستان، گفت: بازی خیلی خوبی بود. بازی اول همان‌طور که انتظار داشتیم، سخت بود. به طور کلی در بازی اول به دلیل سطح توقعات و فشار روانی روی بازیکان، بازی سخت است. در ست دوم کمی بازیکنانمان عجله کردند و در حالی که می‌توانستیم پیروز باشیم، این ست را واگذار کردیم. بعد از صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم تیم را آرام کنیم و بازیکنان موفق شدند توانایی‌های خود را نشان دهند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران ادامه داد: تیم بلغارستان خیلی خوب بازی و بدون ترس مقابل ما کار کرد. این تیم تلاش کرد تا با فشار به تیم ما، بازیکنان ما را دچار اشتباه کند ولی این اتفاق نیفتاد. در کل بازی بدی نبود. همیشه بازی‌های اول سخت هستند. برخی از بازیکنان تیم ما تجربه بازی در رقابت‌های آسیایی را هم نداشتند و از جمله این بازیکنان نبی‌زاده، جلوداریان و… بودند که اولین تورنمنت خود را پشت سر گذاشتند. بازیکنانی مثل توخته و فیض امام‌دوست هم که تجربه داشتند، در این بازی به ما کمک کردند تا فشار روانی از روی تیم برداشته شود و با پیروزی این بازی را به پایان رساندیم.

او درباره مصاف ایران برابر جمهوری چک گفت: تیم جمهوری چک، تیم خیلی خوبی است. قطعا فردا بازی روان و تاکتیکی‌تری را ارائه می‌دهیم. امروز به وقت محلی ساعت ۱۳ بازی کردیم و ساعت ۲۰ تمرین داریم که مناسب نیست ولی باید تلاش کنیم تا خود را با شرایط تطبیق دهیم. بازی فردا سخت است و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و از هیچ تیمی هم نمی‌ترسیم. می‌خواهیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و روز به روز بهتر شویم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true