×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس تنها ۷۲ ساعت دیگر فرصت پرداخت طلب ۵۲۲ هزار یورویی ماریو بودیمیر (۴۷۵ هزار یورو بابت اصل طلب و ۱۰ درصد سود این پول بابت تاخیر در پرداخت دوساله) را دارد.

مهاجم پیشین کروات سرخپوشان در حالی بابت حضور پنج ماهه خود چنین پولی را طلب دارد که یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

با این حال باشگاه پرسپولیس چاره‌ای جز تمکین از حکم دادگاه عالی ورزش مبنی بر پرداخت طلب این بازیکن ندارد. بنابراین سرخپوشان پایتخت مجبورند با توجه به نرخ کنونی ارز در بازار مبلغی نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان را فراهم کنند تا از محرومیت احتمالی خود از سوی فیفا جلوگیری کنند.

با این حال حساب بانکی باشگاه پرسپولیس تنها یک میلیون تومان دارد و هیچ پولی برای پرداخت وجود ندارد.

باشگاهی که به تازگی از محرومیت نقل و انتقالاتی خارج شده بود بار دیگر باید منتظر یکی از احکام انضباطی فیفا نظیر محرومیت از حضور در نقل و انتقالات، کسر امتیاز، جریمه سنگین مالی و … باشد.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد تیمش را در نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند و در صورتیکه این باشگاه نتواند طلب بودیمیر را بپردازد احتمالاً با چالشی جدی روبرو می‌شود.

سرخ‌ها در حالی با مشکل تامین منابع مالی روبرو هستند که کارگزار برند این باشگاه به تمام تعهدات خود زودتر از موعد مقرر هم عمل کرده است و هیات مدیره جدید این باشگاه باید راه دیگری را برای این موضوع در نظر بگیرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true