×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ یکی از مهم‌ترین تصاویر دیدار دو تیم اینتر و رم که با تساوی بدون گل به پایان رسید را به ثبت رساندند. این دو بازیکن رفتاری از خود نشان دادند که در بازی‌های رایج است مثل دست دادن اما این تصویر تنها نشانگر دوستی میان مهاجم بلژیکی و مدافع انگلیسی نبود بلکه مبارزه علیه نژاد پرستی بود.

صفحه نخست جنجالی روزنامه کوریره دلو اسپورت باعث شد دو بازیکن اینتر و رم چنین رفتاری داشته باشند. رسانه ایتالیایی پنجشنبه به منظور دیدار این دو تیم از تصویر لوکاکو و اسمالینگ بهره برد و تیتر زد "جمعه سیاه."

رم نیز علیه نژادپرستی اقدام کرد و در شبکه‌های اجتماعی با منتشر کردن تصویری از لوکاکو و اسمالینگ که در حال سلام دادن به هم بودند نوشت: احترام. همچنین مدافع انگلیسی در توئیترش عکس‌های زیادی را منتشر کرد که در یکی از آنها لوکاکو و خودش در کنار هم دیده می‌شدند. او تصویر دیگری را در اینستاگرامش منتشر کرد که مهاجم بلژیکی را در آغوش کشیده بود و نوشت: برادرم.

کوریره دلو اسپورت از خود برابر اتهام‌های نژادپرستی دفاع کرد اما شکی در آن نیست که دیدار جوزپه مه‌آتسا به خاطر صفحه نخست روزنامه ایتالیایی برجسته باقی ماند. لوکاکو نسبت به تیتر کوریره دلو اسپورت واکنش نشان داد و گفت: منفی‌بافی و مشکل نژادپرستی ادامه دارد. اسمالینگ نیز گفت: از قدرتی که دارند آگاهند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true