×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر امروز یک شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: دربی تبریز یک بازی دوستانه بین دو تیم برادر تراکتور و ماشین سازی است.

وی با بیان اینکه بازی‌هایی که تا به حال انجام دادیم تماشاگر پسند بوده‌اند، گفت: امیدوارم همین مسیر را ادامه دهیم. امیدوارم هر کسی که به استادیوم بیاید از بازی لذت ببرد.

خطیبی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و عملکرد خوبی دارند. امیدوارم این روند را ادامه دهند و بازی خوبی از دو تیم ماشین‌سازی و تراکتور را شاهد باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز با تاکید بر اینکه در تمام بازی‌ها با بازیکنان صحبت کردیم و تمام تفکرات لازم به آن‌ها گوشزد کردیم، ابراز داشت: از هواداران تراکتور و ماشین‌سازی تشکر می‌کنم اما این را بازیکنان می‌دانند که باید تفکرات مورد نظر را جلو ببرند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم تیم‌های تبریزی هیمشه موفق باشند، گفت: آرزوی من این است در این شهر یکی از این تیم‌های تبریزی قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شود.

خطیبی ادامه داد: من همیشه تیم‌های پایه تبریزی را پیگیری می‌کنم و دوست دارم که تیم‌های تبریزی در صدر فوتبال ایران باشند و با هدف و برنامه‌ریزی به موفقیت برسند.

وی گفت: باید فکر و ذهن ما روی بازی باشد ما به خاطر این بازی از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردیم و قرار بر این شده است روندی را که داشتیم را ادامه دهیم. ما بهترین تیم در بازی‌های خانگی هستیم و بعد ما تیم‌های مدعی هستند. این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد و امیدوارم که بتوانیم این مسیر را با قوت ادامه دهیم.

خطیبی در خصوص شاهین ثاقبی نیز اظهار داشت: چند روز پیش بود که فهمیدیم قراردادش فسخ شده است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص دربی تبریز نیز گفت: دوست دارم این بازی بار فنی بالایی داشته باشد تا تماشاگران از این بازی لذت ببرند. همیشه در کل بازی‌ها دیگران از خوب بودن و خاکی بودن تیم ما صحبت کردند.

وی گفت: خواسته من این است که مسوولان تیم را رها نکنند. اگر ما به این تیم نگاه بیش‌تری داشته باشیم حرف‌های بیش‌تری برای گفتن خواهد داشت، ما کم‌ترین پرداختی و هزینه را در لیگ برتر داریم و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی ماشین ‌سازی گفت: من در تراکتور بودم و همیشه دوست داشتم تیمم موفق باشد، اکنون هم بهترین‌ها را برای تراکتور آرزو می کنم، حالا سرمربی ماشین‌ سازی هستم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true