×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی، تیم ایران در دور دوم مسابقات و در مرحله یک چهارم نهایی در گروه دوم با تیم‌های قطر، کره جنوبی و کویت هم گروه شده است. هندبالیست‌های کشورمان در دومین مسابقه این مرحله سه شنبه شب اول بهمن ماه به مصاف تیم قطر دارنده عنوان نایب قهرمانی جهان رفتند.

شاگردان علیرضا حبیبی نیمه اول این دیدار را در حالی با برتری ۱۳ بر ۱۱ پشت سر گذاشتند که در ابتدای بازی قطری‌ها پیشتاز میدان بودند. با وجود بازی خوب و نزدیک تیم ایران، تیم قطر توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ برنده این دیدار حساس باشد.
تیم ملی هندبال مردان ایران اولین بازی خود در این مرحله را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ برابر کویت میزبان بازی‌ها پیروز شده بود. هندبالیست‌های کشورمان پنجشنبه شب در سومین و آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. با این برد و باخت ثبت شده، پیروزی برابر کره جنوبی می‌تواند ایران را راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها و دریافت جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ قاهره مصر کند.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی از ۲۶ دی الی هفتم بهمن ماه در کویت برگزار می‌شود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true