×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هفتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا بعدازظهر جمعه ۵۹ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار و هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۱۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمدامین توماج با اسب ارث گتیر زودتر از خط پایان گذشت و طاهر گوگ نژاد با اسب بیا رامین و مهرداد خوجملی با اسب آلتین شاهوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که محمد خوجملی با اسب سیمبر سیتی عنوان اول را به دست آورد و طاهر گوگ نژاد با اسب هلن روشن و آرمین آق آتابای با اسب مسافر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب بیوتی آرچ موفق به کسب مقام اول شد و جواد آچاک با اسب نوا هج و مهران عطا با اسب دلهیج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که قربان محمد اودک با اسب می هان زودتر از خط پایان عبور کرد و عبدالحلیم قبادی با اسب رگنار و آرمین آق آتابای با اسب تکنو به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب هاکتان نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و مبین قلرعطا با اسب آدر و عبدالحلیم قبادی با اسب وروجک گمیشان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالحلیم قبادی با اسب جان بابا موفق به کسب عنوان نخست شد و قربان محمد اودک با اسب جنی ناز و آرمین آق آتابای با اسب سوژه به ترتیب دوم و سوم شدند.

عبدالحلیم قبادی بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته هفتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، عبدالحلیم قبادی با کسب دو مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، قربان محمد اودک یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و آق اویلی بشگرد، محمد خوجملی و محمدامین توماج هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا جمعه سوم آبان ماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true