×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و محرومیت علیرضا عسگری و مصطفی طیبی دو بازیکن تیمش گفت: هر موقع از خواب بیدار می شویم نگران هستیم که کدام بازیکن ما قرار است محروم شود. هر موقع حرفی هم بزنیم ما را محروم می کنند. نمی دانم گزارش ناظر مسابقه با تیم ملی حفاری بر چه اساس نوشته شده است. فوتسال که مثل فوتبال نیست و یک تیم ۳۰ بازیکن ندارد. در فوتسال ۱۴ بازیکن داریم که چهار نفر از آنها سهمیه امید هستند.

وی ادامه داد: هر دفعه یک بازیکن ما را محروم می کنند. نمی دانم منطق این رای چیست و از کجا آب می خورد که ما را قبل از بازی با ستارگان ورامین خلع سلاح می کنند. متاسفانه برای داوری که سه امتیاز را در مسابقات قبل از ما گرفت، هیچ حکمی صادر نشد ولی بازیکن و مدیرعامل مس را محروم می کنند. چرا بعد از دو ماه الان رای دادند؟ چرا رای در آستانه این مسابقه حساس صادر شده است؟

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: دست ما با این محرومیت ها بسته شده است و بازیکنان زیادی نداریم. اگر حرفی هم بزنیم، محروم می شویم. برایم سئوال است که چرا مربی فلان تیم که با افتخار بعد از یک مسابقه می گوید بازیکن ما عمدی کارت زرد گرفت که در مرحله بعد بتواند تیم را همراهی کند، محروم نمی شود. در تمام دنیا با کسانی که به عمد خودشان را محروم می کنند و کارت زرد می گیرند، به شدت برخورد می شود. حتی در رئال مادرید هم یک بازیکن به خاطر دریافت کارت زرد عمدی، دو جلسه محروم شد ولی اینجا به این مسائل رسیدگی نمی شود.

افضل درباره احتمال جنجالی شدن بازی مس با ستارگان در ورامین و به حاشیه رفتن این مسابقه هم تاکید کرد: ما خودمان را آماده همه چیز کرده ایم. می رویم که اول بازیکنان را سالم از زمین خارج کنیم و سپس دنبال امتیاز لازم باشیم. چند هفته خوب تمرین کرده ایم و شرایط تمام بازیکنانمان خوب است.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true