×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، درمورد پیروزی شاگردانش مقابل مس کرمان توضیح داد: الان در لیگ هر تیمی می‌تواند برای حریف خود مشکل ایجاد کند، به نتیجه توجه نداشتیم و فکر می‌کنم تنها بازیکنانم تلاش کردند تا به این پیروزی دست پیدا کنیم.

او درباره پیشرفت تیم‌ مهرام در این هفته‌ها نسبت به دور رفت لیگ نیز گفت: من از زمان بازیگری‌ام یاد گرفتم که فقط تلاش‌ کنم و کار هر روز ما هم تلاش کردن است، این کار را ادامه خواهیم داد تا به شرایط مد نظرمان برسیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای کادر فنی کسی مسابقات لیگ را زیر نظر دارد، اظهار کرد: بگذارید من در مورد تیم ملی صحبت نکنم چون خود مسئولان در جریان هستند و قطعا کسانی وجود دارند که لیگ را زیر نظر داشته باشند. من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم.

او در مورد بازی نکردن صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی نیز گفت: دقیقه ۱۲ بازی با نفت آبادان هر دو آن‌ها مصدوم شدند و به همین دلیل در بازی امروز آن‌ها را در اختیار نداشتیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی‌های لیگ بسکتبال در سالن افراسیابی هواداران بیشتری را به سالن مسابقات نمی‌کشاند، توضیح داد: قطعا اگر بازی‌ها کم کم به مراحل حساس‌تر برسند، نه تنها سالن افراسیابی، بلکه سالن‌های بزرگ‌تر موجود در وسط شهر، از هوادار، پر می‌شوند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true