×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در چهارمین دوره جشنواره‌ای فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو گالا)، آرمین هادی پور قهرمان تکواندوی ایران برای انتخاب در بخش "بهترین ورزشکار مرد" حضور خواهد داشت.

بنابراین گزارش پس از معرفی دو نماینده کشورمان نجمه خدمتی در رشته تیراندازی و آرمین هادی پور در رشته تکواندو از سوی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برای حضور در بهترین‌های ورزش دانشگاهی جهان پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته فنی این جشنواره، آرمین هادی پور دارنده سه مدال طلای دانشجویان توانست به بخش انتخاب بهترین ورزشکار مرد راه یابد.

نجمه خدمتی نیز با توجه به سیاست جدید مسئولین برگزاری این جشنواره، مبنی بر انتخاب یک ورزشکار از هر کشور از لیست نهایی انتخاب بهترین ورزشکار زن کنار گذاشته شد.

آرمین هادی پور یکی از امیدهای کشورمان برای کسب سهمیه المپیک و کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ است که در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو در دسته وزنی ۵۸- کیلوگرم در رده چهارم است. آرمین هادی پور در سه دوره متوالی یونیورسیاد تابستانی حضور داشته است که در هر سه دوره موفق به کسب نشان طلا شده است.

فیزو گالا جشنواره‌ای است که فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی پس از یونیورسیاد تابستانی برای انتخاب بهترین‌ها و ستاره‌های ورزش دانشگاهی برگزار می‌کند.

چهارمین مراسم فیزو گالا، در تورین ایتالیا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) هم‌زمان با سی و ششمین مجمع عمومی فیزو برگزار خواهد شد

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true