×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت مقابل سایپا در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال آن شادابی چند ماه قبل را نداشت. از وقتی استراماچونی رفته است، استقلال دیگر انگیزه کافی را برای برد ندارد. تیم مشکل بدنی دارد و توان بدنی‌اش از دقیقه ۶۰ به بعد تحلیل می‌رود. مشکلات بدنسازی در تیم احساس می‌شود و بازیکنان انگیزه لازم برای تمرین کردن ندارند.

او ادامه داد: ما باید سایپا می‌بردیم که از جهت سهمیه آسیایی مطمئن باشیم اما این اتفاق نیفتاد. استقلال بازی خوبی ارائه نداد. الان مهدی قایدی را ببینید. این بازیکن هم بازی مقابل فولاد هم مقابل سایپا شرایط خوبی نداشت. چه چیزی باعث شده بازیکنان استقلال بازی خوبی ارائه ندهند؟ در این بازی فقط ریگی توانست عملکرد خوبی داشته باشد که او هم در اواسط نیمه دوم هم بدنش تحلیل رفت.

نوری افزود: عدم تمرکز و عدم جایگیری درست باعث شد گل به خودی بزنیم و در چند مورد دیگر خط دفاعی ما دچار مشکل شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی استقلال بتواند فوتبال بهتری بازی کند و جزو مدعیان باشد. الان ما چند بازیکن محروم و مصدوم داریم و دیاباته هم با توجه به مشکلات استقلال به فرانسه رفته است و تیم را تنها گذاشته است که من فکر می‌کنم نباید کادر فنی به او این اجازه را می‌داد. در هر صورت امیدوارم در آینده برای استقلال اتفاقات خوبی بیفتد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true