×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علی نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر استقلال تهران اظهار کرد: بازی سختی در ادامه رقابت‌ها مقابل استقلال و سپاهان داریم اما می‌خواهیم برای دومین سال متوالی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم، پس مجبوریم به چیزی جز بردن در برابر این دو رقیب فکر نکنیم.

وی افزود: ۲۷ هفته است که در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم و حیف است که در انتهای لیگ از کورس عقب بیافتیم. نتایج بدی کسب نکردیم و توانستیم تا به اینجای کار پابه‌پای رقبا پیش برویم. امیدوارم با کسب نتایج خوب در این سه هفته باقیمانده تا پایان لیگ، دوباره آسیایی شویم.

مدافع خراسانی شهرخودرو در خصوص کار زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده گفت: اینکه سرمربی تیم در دوران بازی یک مدافع بوده و هم‌پست بوده‌ایم به من کمک می‌کند تا مسائل و نکات مهمی را بیاموزم. شرایط خوبی داریم و اگر بدشانس نبودیم، قطعا در آبادان یا حتی جم به پیروزی می‌رسیدیم و طلسم شکسته می‌شد. همه برای رسیدن به سهمیه آسیایی تلاش می‌کنیم و مطمئنم در نهایت به آن دست می‌یابیم.

نعمتی در رابطه با مهاجمان زهردار استقلال تاکید کرد: بازی مقابل دیاباته، قائدی و ارسلان مطهری گرچه ساده نیست اما تمامی حرکات حریف را آنالیز کرده‌ایم و آماده هستیم تا انشالله مهاجمان خوب استقلال را از کار بیاندازیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true