×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محسن یزدخواستی شامگاه چهارشنبه (۸ بهمن ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان "یاد یاران" با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، در خصوص شرایط ذوب آهن اظهارکرد: هر صحبتی که می کنم در فوتبال وجود دارد. با ارزش ترین موضوع در روابط اجتماعی همبستگی است، همبستگی، همدلی به وجود می آورد و باعث ایجاد پشتیبانی و تقویت روحی و ذهنی می شود و منجر به پیروزی می شود که هدف اصلی فوتبال و باشگاهها است.

وی افزود: در شرایط کنونی به نظر می رسد در ذوب آهن به تفاوت‌های فکری و عملکردی احترام گذاشته نمی شود و لازم است برای آنکه تیمی به اهداف خود برسد صد درصد باشگاه و نیروی های فنی باشگاه از تیم حمایت کنند، حالا برخی از رفتارهایی که در باشگاه ذوب آهن دیده و شنیده می شود در فوتبال ندیدیم، به خصوص انتظاراتی که الان از رحمان رضایی دارند، هیچ جای فوتبال تعریف نشده است.

به گزارش ایسنا، پیشکسوت ذوب آهن خاطرنشان کرد: زمانی که سرمربی نمی تواند اهداف باشگاه را تحقق ببخشد در جلسه ای دوستانه دعوت شده و تصمیم بر ادامه یا قطع همکاری می شود، به نظر من آنچه با رحمان رضایی در ابتدا انجام شد اخلاقی نبود که بعد در ادامه واکنش از طرف ایشان داشته باشیم و تاثیراتی بر روی بازیکنان داشته باشد و بازیکنان تقسیم شوند و وحدت نداشته باشند.

یزدخواستی گفت: تیم ذوب‌آهن از گذشته‌های موفق خود کمی فاصله دارد، لازم بود بعد از اینکه نیروهای فنی از باشگاه جدا شدند کمیته فنی تشکیل شود. در تمام تیم‌های صاحب سبک مرسوم است کمیته فنی از افراد مطلع تشکیل شود تا بر اساس فلسفه باشگاه ارائه راهکار داشته باشند، در ذوب‌آهن به نظر می‌رسد کمیته فنی در حدی که باید وجود داشته باشد، وجود ندارد و سعی شده نقطه نظرات شخصی مطرح شود که این نقطه نظرات شخصی کامل نیست و باید سریع‌تر باشگاه با توجه به موج هایی که ایجاد شده به یک نقطه نظر برسد.

وی تاکید کرد: باید تکلیف کادر فنی مشخص شود، اگر می‌توانند ادامه دهند به آنها کمک شود و اگر نمی‌خواهند بمانند وظیفه مدیر است که قدرت تغییر و تحول داشته باشد تا بلافاصله آنچه به صلاح و نفع باشگاه است انجام دهد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true