×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: فردا بازی بسیار مهمی در مقابل ماشین سازی تبریز داریم. متاسفانه هفته گذشته شانس بسیار خوبی را در مقابل شاهین بوشهر برای کسب سه امتیاز بازی از دست دادیم.

اسکوچیچ بیان کرد: یکسری مشکلات برای بازی فردا داشتیم زیرا برخی از بازیکنانمان مانند مسلم مجدمی چهار کارته بود و یکسری بازیکن مصدوم داشتیم اما بر این باوریم که کسانی که فردا به عنوان بازیکن جایگزین، بازی می کنند در همان سطح هستند و برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

وی افزود: به دلیل فاصله کم میان بازی‌ها قدری کارمان سخت شده و تنها برای ریکاوری زمان در اختیار داریم و نه تمرین مناسب اما مشکلی نیست چرا که این شرایط برای تمام تیم‌ها همین شکل است، به طور حتم بازیکنان تمام تلاششان را خواهند کرد تا فردا با پیروزی از زمین خارج شوند.

اسکوچیچ تصریح کرد: ماشین سازی تیم بسیار خوب، جوان، پرتحرک و خطر ناکی است، اگر ۶ بازی گذشته این تیم را بررسی کنیم می بینیم که سه برد و سه تساوی داشتند و هیچ باختی را نداشتند اما امیدواریم که با حمایت هواداران که مطمئنم فردا پر تعداد در استادیوم ظاهر می شوند بتوانیم بازی خیلی خوبی را انجام دهیم و برنده میدان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به مواجه تیم با مشکل مالی، شرایط تیم در ادامه لیگ چگونه خواهد بود، گفت: باشگاه باید این مشکل را به نحوی حل کند تا بتوانیم از نظر مالی تقویت شویم چرا که در نیم فصل نیاز به جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان موجود داریم و این برمی گردد به باشگاه که مشکل را حل کند تا بتوانیم در این باره موفق عمل کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: یادم می آید ما آخرین تیمی بودیم که کار را آغاز کردیم و زمانی وارد بازار شدیم که همه تیم ها نفراتشان را بسته بودند و ما چندان فرصتی برای انتخاب بازیکن نداشتیم. حتی یک ماه بود که نحوه بازی بازیکنان خارجی را بررسی می کردم اما به رغم انتخاب به دلیل مشکلات مالی امکان جذب نداشتیم و به همین خاطر در برخی از پست ها ما جایگزین نداریم، البته این مربوط به زمان گذشته است و ما هیچگاه از بابت گذشته و شرایط بد مالی که با آن مواجه بودیم شکوه و گلایه ای نخواهیم کرد، باید با شهامت و جرأت با این مسائل روبرو شویم اما در نیم فصل نیاز به جذب بازیکنانی در برخی از پست ها داریم .

وی گفت: همانطور که می دانید تیممان تیم جمع و جور و کم تعدادی است و به طور حتم به افزایش تعداد بازیکنانمان برای جایگزینی در شرایط ضروری نیاز داریم تا در آینده به مشکل برنخوریم.

اسکوچیچ، درباره پیشنهاد قبول سرمربی گری وی از سوی باشگاه تراکتورسازی نیز افزود: پیشنهاد تراکتور سازی مربوط به هشت ماه پیش است و در استانبول هم با مدیرعامل این تیم دیدار کردیم. اما در حال حاضر سرمربی تیم نفت آبادان هستم و تمام تلاشم بر این است که بازی فردا را ببریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تمام جامعه فوتبال و دیپلماسی کشور دست به دست هم دادند تا استراماچونی برگردد به باشگاهی که همچون نفت به صورت دولتی اداره می شود، اگر ۱۰ درصد آن تلاش برای بازگرداندن استراماچونی برای تیم صنعت نفت بود شاید شرایط بهتری داشت، اظهار کرد: به نظرم اگر بنا باشد که به شخصی کمک شود بایستی این شرایط برای همه یکسان باشد نباید هیچ فرقی میان مربی خارجی یا ایرانی و یا بازیکن خارجی و یا ایرانی وجود نداشته باشد، دستگاه دیپلماسی و فدراسیون برای استراماچونی پول پرداخت می کنند من هم از آنان طلب دارم و بایستی طلب من را هم پرداخت کنند، نمی خواهم این تفاوت دیدگاه نسبت به مربیان خارجی وجود داشته باشد ما همگی همکاریم.

وی در پاسخ به این مسئله که چرا حفظ امتیاز در آخر بازی در تیم نفت انجام نمی شود، تصریح کرد: این مسئله تنها مختص تیم صنعت نفت نیست و متاسفانه این خصیصه در میان فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی رخنه کرده است، گاهی وقتی بازی خوبی انجام می دهند ریلکس و آسوده خاطر می شوند و این گونه نباید باشد، ضمن اینکه هفته گذشته محمد اهل شاخه را پیش از بازی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور به تغییر سیستم بازی شدیم و یکسری اشتباهات بچه گانه از بازیکنان سر زد، اما این فوتبال است و نمی خواهم به گذشته برگردم چون فردا بازی مهمی در مقابل ماشین سازی تبریز داریم و تمام حواسم به بازی فردا است.

به گفته وی مسلم مجدمی به دلیل چهار کارته شدن تنها محروم بازی فردا میان نفت و ماشین سازی است ضمن اینکه اسامی مصدومان نیز باقی می ماند تا ببینیم فردا چه پیش می آید.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true