×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی تراکتور و فولاد خوزستان در تبریز حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. وی در غیاب جواد نکونام در این نشست خبری شرکت کرد.

وی با انتقاد شدید از عملکرد داور این بازی گفت: در ۳ بازی ما با تیم های بزرگ با اشتباهات سهوی داور بازی را از دست دادیم. امروز محمدرضا خانزاده با دست پاس گل داد و می توانم بگویم پنالتی صددرصد روی حسن بیت سعید گرفته نشد.

وی افزود: ۹۰ دقیقه بازی دست ما بود و ما نقاط قوت تراکتور را بسته بودیم، می توانستیم برنده باشیم.

رجبی اظهار داشت: می‌توانستیم پیش بینی کنیم که تراکتور چطور بازی می کند. امروز دروازه بان تراکتور بهترین بازیکن میدان بود و دیدید که همه او را تشویق کردند.

وی ادامه داد: ما امروز شایسته باخت نبودیم چرا که ۹۰ دقیقه کنترل بازی در اختیار ما بود.

مربی تیم فوتبال فولاد درخصوص غیبت جواد نکونام در نشست خبری گفت: نکونام کسالت داشت و به همین دلیل در نشست خبری پیش از بازی هم شرکت نکرد.

تیم فوتبال تراکتور امروز جمعه در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد، رضا اسدی (۷۳) برای تراکتور گلزنی کرد. تراکتور در پنج هفته گذشته فقط یک امتیاز کسب کرده بودند و این برد سرخپوشان تبریزی را از بحران خارج کرد.

تراکتور با این برد ۲۱ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. فولاد خوزستان هم ۲۳ امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true