×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مجید میررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، قبل از اعزام تیم به چین درباره وضعیت تیم ریکرو زنان و مردان برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی شانگهای چین افزود: برای این که بتوانیم تیم قدرتمند و خوبی را برای مسابقات جهانی هلند که برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیوست آماده کنیم، تلاش کردیم یک اردوی دو هفته‌ای قبل از شرکت در مرحله دوم جام جهانی در گوانگجوی چین برپا کنیم که در پایان این اردو دوباره از کمانداران رکوردگیری انجام خواهد شد تا نفرات نهایی برای شرکت در جام جهانی چین مشخص شوند. البته حضور تیم ریکرو در این رقابت‌ها تنها جنبه تدارکاتی و آماده‌سازی تیم برای جهانی هلند دارد و هدف کسب مدال نیست.

وی گفت: از زمانی که هدایت تیم ریکرو را بر عهده گرفتم به جز بنگلادش هیچ مسابقات تدارکاتی برون مرزی دیگری نداشتیم و تنها با برگزاری چند مرحله اردوی داخلی تیم را آماده کردیم. در حال حاضر شرایط تیم نسبت به چند ماه گذشته از نظر رکوردی بسیار راضی‌کننده است، امیدواریم با حضور در این اردوی دو هفته‌ای و سپس جام جهانی چین بتوانیم تیم خوبی را راهی هلند کنیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو همچنین درباره‌ی وضعیت تیم ریکرو زنان اظهار کرد: زمانی که هدایت تیم را بر عهده گرفتم در حقیقت تیمی به اسم ریکرو زنان نداشتیم و کاملاً از هم پاشیده شده بود، رکوردها به حدی پایین بود که امکان اعزام تیم زنان به مسابقات برون مرزی وجود نداشت، اما الان وضعیت رکورد زنان قابل مقایسه با گذشته نیست، به طوری که می‌توانم بگویم تیم زنان دوباره احیا شد و بدون هیچ مشکلی می‌توانیم در بخش زنان نیز در مسابقات مهم شرکت کنیم.

میررحیمی خاطرنشان کرد: با عملکردی که تیم زنان در بنگلادش داشتند و رکوردهایی که در طی چند مرحله اردوی آماده‌سازی از آنها به ثبت رسید، نشان دادند که ما می‌توانیم برای کسب سهمیه المپیک به زنان نیز امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: با وجود این که زمان بسیار کمی برای آماده‌سازی تیم ریکرو زنان و مردان داشتم تلاش کردم هر چه در توان دارم در اختیار تیم ملی قرار دهم و رکوردها را ارتقا ببخشم، هر چند با تیم‌های برتر دنیا از نظر رکوردی فاصله زیادی داریم، اما شرایط راضی‌کننده است.

سرمربی تیم ملی ریکرو همچنین در خصوص وضعیت میلاد وزیری نیز گفت: در طی رکوردگیری که از او به عمل آوردیم از نظر بدنی خیلی آماده نبود و وضعیت رکوردهایش در حدی نبود که به تیم ملی دعوت شود. قرار بر این شد که در تهران تمرینات خود را پیگیری کند و در جریان رکوردگیری که از تیم ملی در گوانگجو خواهیم داشت در تهران نیز همزمان از او رکوردگیری مجدد داشته باشیم در صورتی که رکورد ورودی را که حدنصاب آن ۶۵۵ است به ثبت برساند به احتمال زیاد جایگزین یکی از کمانداران اعزامی به چین خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ریکرو در پایان در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به جهانی هلند چه زمانی مشخص می‌شوند، گفت: بعد از جام جهانی شانگهای چین ۶ کماندار برتر در بخش زنان و مردان برای جهانی هلند گزینش و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true