×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا شاملی، ملی‌پوش اسکواش در گفت‌وگو با ایسنا در مورد لغو مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود فروردین‌ماه به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار شود. از اواخر شهریورماه سال گذشته برای این مسابقات برنامه‌ریزی کرده و تمرین می‌کردیم. طبق برنامه پیش می‌رفتیم و قرار بود در اسفند سه هفته اردوی فشرده برای آمادگی بیش‌تر داشته باشیم که به دلیل کرونا اردوهای ما لغو شد و بعد از آن هم مسابقات لغو شد.

این دارنده مدال برنز تیمی قهرمانی آسیا افزود: در حال حاضر با توجه به همه‌گیر شدن کرونا همه مسابقات در دنیا تا اطلاع ثانوی لغو شده است. تاریخ بعدی برگزاری مسابقات اعلام نشده و هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم که هر چه زودتر ویروس کرونا تمام شود.

او در مورد مسابقات پیش روی خود در سال ۹۹ گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات بین‌المللی برای ارتقای رنکینگ در برنامه داشتم. باید در چندین مسابقه بین‌المللی شرکت کنم تا بتوانم رنک جهانی خود را ارتقاء دهم. در حال حاضر در رتبه بندی ایران نفر اول و در رتبه‌بندی جهان در رده ۳۶۰ هستم. بهترین رتبه‌ام در رده‌بندی جهان ۱۶۲ بود اما چند وقتی است که در مسابقات شرکت نکردم و رنکینگ من کمی افت کرده است.

شاملی درباره بازی‌های آسیایی نیز گفت: هر کشور در بازی‌های آسیایی دو سهمیه در اسکواش دارد. ظاهرا تاریخ بازی‌های آسیایی تغییری نخواهد داشت و همه چی خوب پیش خواهد رفت. در بازی‌های آسیایی جاکارتا جزو ۱۶ نفر بودم و فاصله چندانی ندارم. اگر در این دو سال برنامه‌ریزی داشته باشیم کسب مدال برای ما دور از دسترس نیست.

دارنده دو مدال قهرمانی جوانان آسیا گفت: من سه مدال آسیایی دو مدال در رده جوانان و یک مدال تیمی در بزرگسالان دارم. در دوره قبل قهرمانی آسیا کره جنوبی توانستیم مدال برنز تیمی را کسب کنیم. با این مدال مجوز حصور در بازی‌های آسیایی را کسب کردیم. البته در بازی‌های آسیایی در بخش تیمی شرکت نکردیم و تنها در بخش انفرادی مسابقه دادیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این شرایط تمام شود و همه به کار، زندگی و تمرین برگردند. برای همه آرزوی سلامتی دارم و ان‌شاالله هر چه زودتر ویروس کرونا هم تحت کنترل درآید.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true