×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

محمد علی شجاعی در مراسم اختتامیه سومین دور از مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که در خراسان شمالی به میزبانی بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: جا دارد که من از طرف دولت و ملت شهیدپرور خراسان شمالی از ورزشکاران، مدیران و سرپرستان 20 کشور خارجی و به نمایندگی از ملت ایران به واسطه اینکه در مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات و ادای احترام به تمثال مبارک شهید سردار قاسم سلیمانی و هم رزم این شهید بزرگوار ابوالمهدی مهندس و جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین داشتند، قدردانی کنم.

وی خطاب به ورزشکاران خارجی حاضر در این دور از مسابقات گفت: حضور شما و ادای احترام شما به تمثال شهید سردار قاسم سلیمانی مهر تاییدی بوده که برخلاف اخبار کذب استکبار جهانی، ایران کشور امنی است، حتی امن تر از هر کشور دنیا.

شجاعی ادامه داد: ادای احترام ورزشکاران خارجی به تمثال شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داد که ملت ها برای مبارزه با زورگویان در جهان، کنار یکدیگر هستند.

وی اظهارکرد: این دو پیام را که رهبر معظم انقلاب، دولت و مسئولان فرموده اند را با شما ورزشکاران مخابره می کنیم که پیام شهید سردار قاسم سلیمانی، پیام صلح و آرامش و مبارزه با تروریست جهانی است و پیام مقاومت در برابر زورگویان است.

مهرعلیزاده رئیس فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیز در ادامه این مراسم با عرض سلام و ادای احترام به پیشگاه شهدای گرامی از جمله شهید قاسم سلیمانی، شهدای خراسان شمالی و شهدای سانحه هواپیمای اوکراین گفت: در این دور از مسابقات 21 کشور با 95 ورزشکار حضور بافتند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان در ارتباط با اینکه در ایران امنیت وجود ندارد، اظهارکرد: حضور این تعداد از کشورها و ورزشکارها نشان داد که در این کشور امنیت کامل وجود دارد.

مهرعلیزاده تاکیدکرد: بی تردید حضور این ورزشکاران در این موقعیت زمانی پاسخ مناسبی به دشمنان سیلی خورده است.

در این مراسم محمدرضا طالقانی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی زورخانه ای نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true