×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم AFC مبنی بر عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من ایران امن‌ترین کشور دنیا است و اگر ناامنی در منطقه به وجود آمده باشد، کار آمریکا است. تا به حال چه تیمی به ایران آمده است که برایش ناامنی به وجود آمده باشد؟ اتفاقا مردم ایران بسیار مهمان‌نواز هستند. فکر می‌کنم که AFC سخت‌ترین و بدترین تصمیم را گرفته است. در حال حاضر نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی نیز تاکید کردند با وجود این شرایط در مسابقات حضور پیدا نمی‌کنند و به نظر من باید ثابت کنند که ایران کشور امنی است. باید با قدرت ایستادگی کنیم که ایران در امنیت کاملی قرار دارد.

او ادامه داد: بر خلاف شعاری که در AFC و فیفا وجود دارد که نباید سیاست را وارد ورزش کرد،‌ من معتقدم که با این عملکرد، AFC سیاست را وارد ورزش کرده است. قطعا مسوولان بلند بالای کشور و فدراسیون فوتبال، مکاتبات لازم را انجام می‌دهند و این مساله را نفی می‌کنند و باید جلوی این تصمیم را بگیرند تا چنین اتفاق‌هایی به وجود نیاید و AFC دیگر حتی به ذهنش هم نیاید که بخواهد چنین کاری را انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم افزود: تاج و کسانی که در AFC بودند قطعا در این رابطه پیگیر خواهند بود و بهاروند را تنها نمی‌گذارند تا مشکل حل بشود. اینطور نیست که تاج از فدراسیون برود و کاری با فدراسیون نداشته باشد. ایشان بچه این مملکت است و نظام را دوست دارد و مطمئنا این مساله را بررسی خواهد کرد و مشکل حل خواهد شد.

مرادی خاطرنشان کرد: ما باید سفت جلوی این این تصمیم بایستیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. ما باید موضع قاطعی داشته باشیم چون نظام جمهوری اسلامی امن‌ترین نظام است.

مدیرعامل پارس جنوبی جم درباره نقل و انتقالات نیم فصل تیمش گفت:‌ از قبل به ما گفته بودند که پنجره نقل و انتقالات بسته است. ما نیز با شنیدن این خبر بیکار ننشستیم و بعد از استعفای فراز کمالوند و بعد از بازی با پیکان تصمیم گرفتیم یک مربی بادانش مثل هومن افاضلی را انتخاب کنیم و بعد از صحبت‌هایی که با آقای افاضلی داشتیم، قرار بر این شد که تمام تلاش خود را انجام دهیم که بتوانیم پنجره نقل وانتقالات تیم را باز کنیم و بعد از مذاکراتی که با فدراسیون فوتبال داشتیم و همچنین صحبت‌هایی که با برخی بازیکنان داشتیم در نهایت توانستیم پنجره نقل وانتقالات را باز کنیم.

او افزود: آقای افاضلی لیست ورودی و خروجی خود را دادند و ما طبق الویت قرار شد تا بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. ما می‌خواهیم محسن فروزان را هم به تیم خود جذب کنیم. او دروازه‌بان خوبی است و مدت‌ها در لیگ برتر تجربه کرده است. دوست داریم با توجه به مذاکراتی که داریم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم.

مرادی درباره پرداختی بازیکنان پارس جنوبی گفت:‌ ما ۵۰ درصد مطالبات اکثر بازیکنان را پرداخت کردیم. عده کمی باقی مانده‌اند که قرار است حساب باشگاه وقتی باز شود و پول به حساب ما بیاید، پرداختی دیگر بازیکنان را انجام دهیم.

او درباره آینده پارس جنوبی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل بازی‌های خوبی داشتیم و به لحاظ فنی مشکل خاصی نداشتیم. خیلی‌ وقت‌ها به خاطر بدشانسی نتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. ما اگر شانس بیاوریم و بتوانیم عملکرد خوب خود را داشته باشیم،‌ می‌توانیم رتبه تک رقمی را در لیگ برتر به دست بیاوریم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true