×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

افشین چگینی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: مهمترین کاری که در دستور کار داریم ارزیابی دائمی عملکرد سبک‌های تحت پوشش است. به همین منظور جدول شاخص اندازه گیری تدوین و به زودی در اختیار مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت و کار عملیاتی آن وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: عملکرد تمامی سبک‌ها در سال ۹۸ توسط واحد سنجش، آمار و اندازه گیری که به تازه گی در فدراسیون فعال شده طبق همین جدول شاخص‌ها بررسی می‌شود. برنامه فدراسیون ایجاد انگیزه و بالابردن توان فنی سبک‌های مختلف است در همین رابطه سبک‌هایی که عملکرد ضعیفی داشته باشند بر اساس جایگاه سبک، گروه، کمیته و یا انجمن اگر لازم باشد دستخوش تغییر مدیریت خواهند شد.

دبیر فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی افزود: سالهای قبل هم در خصوص سبک‌هایی با عملکرد سوال برانگیز از این دست تصمیم‌ها گرفته می‌شد و در صورتی که شاخص‌های مدنظر فدراسیون تأمین نشود، بر اساس مسئولیت قانونی خود مدیریت سبک‌ها را تغییر خواهیم داد.

چگینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان که به زودی فدراسیون وارد فاز جدیدی در خصوص صدور احکام فنی، داوری و مربیگری خواهد شد. همچنین تهیه کارت عضویت برنامه دیگر ماست. کارتی که شامل همه مشخصات از قبیل سوابق مربیگری، داوری، کمربند، قهرمانی و… در آن تغریف شده و به نوعی شناسنامه ورزشی رزمی کاران است. رزمی کاران از همه استان‌ها به صورت آنلاین ثبت نام کرده و اقدامات لازم برای صدور کارتها و تحویل به ورزشکاران نیز فراهم شده است. تمامی مربیان، داوران، قهرمانان و ورزشکاران سبک‌های مختلف تعبیه شده و داشتن آن برای همه الزامی است.

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی افزود: نکته مهم اینکه مشخصات بیمه ورزشی روی این کارت هوشمند ثبت خواهد شد.پس از برگزاری جلسات متعددی که با دوستان در فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم، از این پس مشخصات و تعداد بیمه شدگان ورزشی از طریق سبک‌های مختلف قابل استخراج است. یکی از شاخص‌های مهم ارزشیابی سبک‌ها همین آمار بیمه شدگان است.

چگینی در پایان گفت: سایت جدید فدراسیون هم به زودی راه اندازی و در دسترس همه سبک‌ها و هیأت‌ها قرار می‌گیرد و از طریق آن بحث صدور احکام و کارت‌های عضویت آنلاین انجام شود تا مراجعه به فدراسیون کاهش پیدا کند. در واقع امور جاری فدراسیون را به سمت الکترونیکی شدن می بریم. بر همین اساس کلیه سبک‌ها، انجمن‌ها، کمیته‌ها یا گروه‌های تحت پوشش از طریق اتوماسیون اداری با فدراسیون مرتبط می‌شوند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true