×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، احمد زنده روح زننده یکی از گل‎های ماشین سازی تبریز عصر امروز دوشنبه بعداز پایان بازی ماشین سازی با تراکتور در تبریز گفت: این نتیجه پیام ما به مدیرعامل تراکتور است.

وی ادامه داد: صادقیان به جای اینکه بیاید قبل از بازی با کادر تدارکاتی تیم ما درگیر شود و حرف ناپسند بزند و رفتار بدی داشته باشد برود کار خودش را درست کند.

وی در خصوص این بازی و پیروزی ماشین سازی در دربی تبریز گفت: خدا را شکر که توانستیم خوب کار کنیم و پیروز شویم. از زدن این گل نیز خیلی خوشحال شدم و امیدوارم این روند رو به رشد خودمان را بهبود ببخشیم. خوشحالم که گل زدم و سهمی در این پیروزی داشتیم.

از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر دیداری حساس بین دو تیم همشهری ماشین سازی و تراکتور از ساعت ۱۵:۱۵ به میزبانی ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد که سبز پوشان میزبان در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دادند.

شاهین توکلی در دقیقه ۳۹ اولین گل تیم ماشین سازی را به ثمر رساند تا شاگردان خطیبی با خیالی آسوده تر نسبت به حریف به رختکن بروند. احمدرضا زنده روح بهترین گلزن ماشین سازان در این فصل در دقیقه ۵۳ یکبار دیگر ماشین سازی را به گل رساند تا نتیجه این بازی ۲ بر صفر شود.

ماشین سازی با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد تا جای تراکتور در رده هشتم را گرفته و از همشهری اش در جدول پیشی بگیرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true