×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از پیروزی تیمش مقابل نماینده اندونزی در جام باشگاه‌های آسیا، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: با وجود نداشتن شناخت قبلی از قبل پیش‌بینی کرده بودم که حریف امروز ما چند بازیکن باکیفیت دارد و می‌تواند ما را تحت فشار بگذارد. وقتی ست اول و دوم را تقریباً راحت بردیم شوکه شدم ولی در ست سوم با جابه‌جایی بازیکن ۱۷ و ۱۲ روی سرویس، به‌خصوص روی سرویس‌های پرشی کمی غافلگیرمان کردند اما، در ادامه با استفاده از دو قطر پاسور و سرویس‌های خوب و شناخت بیشتر، توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم.

او در مورد نماینده اندونزی گفت: آن‌ها از ست سوم به بعد تیم خوبی شده بودند و به لطف دو بازیکن خوبشان به خصوص شماره ۱۷ که بیش‌ترین پاس را می‌گرفت ما را آزار دادند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کند پاسور تیمش خیلی مسن است، گفت: در پست پاسوری بازیکن هرچه باتجربه‌تر باشد تاثیرگذارتر خواهد بود چون پاسور بودن کار سختی است و پاسور خوب شدن زحمت زیادی دارد. یک پاسور باید راه بردن را بلد باشد که پاسور ما (پرویز پزشکی) کارش را خوب بلد بود.

محمد فلاح هم که همراه محمدی‌راد در کنفرانس خبری حاضر شده بود، گفت: همیشه شروع یک تورنمنت سخت است و ما از بهترین تیم‌های آسیا هستیم و این خود برای حریفان ما ایجاد انگیزه می‌کند. تیم اندونزی از ست سوم به بعد سرویس‌های خوبی زد اما، ما هم به تدریج با کنترل سرویس‌ها توانستیم سوار بر بازی شویم و نتیجه بگیریم.

فلاح در پایان و در مورد شانس شهرداری ورامین برای قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: درست است که تیم‌های خوبی در این جام حاضر هستند ولی من و هم تیمی‌هایم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم، امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true