×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اصغر ثمربخش رئیس هیات کشتی استان مازندران با بیان اینکه این آزادکار بااخلاق و محجوب مازنی دوران سختی را پشت سر گذاشت تا دوباره به میادین بازگردد به خبرنگار مهر گفت: محمدحسین محمدیان یکی از آزادکاران آینده‌دار و توانمند تیم ملی کشتی ایران، سالها پیش با محرومیت چهار ساله مواجه شد و در حالی که می توانست در آن سالها به بالاترین مدارج در عرصه ملی دست یابد مجبور به دوری از میدان شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه او انگیزه و روحیه خود را از دست نداد و با وجود محرومیت از میادین رسمی با تلاش و تمرینات شبانه روزی خود را در آمادگی ایده آل نگه داشت. او سالها برای بازگشت ثانیه شماری کرد تا اینکه سرانجام بعد از پایان محرومیت توانست در یک میدان بین المللی در ایتالیا بدرخشد. حتی تصور این موضوع برای بسیاری از اهالی کشتی سخت بود، اما محمدیان توانست با قهرمانی در تورنمنت بین المللی ایتالیا و شکست رقبای عنوان‌دار و باتجربه خارجی، دوباره وارد کورس رقابت با مدعیان داخلی و خارجی شود.

ثمربخش رمز موفقیت این آزادکار را صداقت، انگیزه و امید به آینده دانست و گفت: محمدیان ثابت کرد در سالهای محرومیت به جای ناامیدی و خانه نشینی، همچنان تمرینات خود را ادامه داد تا اثبات کند پتانسیل و توانایی او بسیار بالاست. ما قهرمانان متعددی داشتیم که به هر دلیل بطور موقتی از میادین دور شدند اما دیگر نتوانستند دوباره به دوران موفقیت و طلایی خود بازگردند. خوشبختانه محمدیان بر خلاف این مساله عمل کرد و نشان داد هدف مشخص و بزرگی را دنبال می کند.

رئیس هیات کشتی مازندران در پایان در پاسخ به این سوال که آیا محمدیان می تواند با همین روند به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه یابد، گفت: هر چند این جوان توانمند در تورنمنت ایتالیا ثابت کرد شایستگی و لیاقت رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارد، اما به واقع راه پر فراز و نشیبی پیش روی اوست. محمدیان باید در نخستین گام از سد حریفان داخلی خود بگذرد و سپس با همان اراده و انگیزه قدم به قدم به هدف اصلی یعنی حضور در المپیک نزدیک شود.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true