×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران علیرغم پیروزی برابر چین در آخرین بازی از مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل تفاضل گل ضعیف تر نسبت به ازبکستان از صعود به مرحله بعدی باز ماند تا حسرت رسیدن به المپیک حداقل ۴۸ ساله شود.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: اگر عملکرد تیم ملی در این ۳ بازی را بررسی کنیم به طور خلاصه می توان گفت مثل همیشه و مثل همه فوتبال ایران بازیکنان ما در زدن ضربات آخر و ارسال پاس های کلیدی نهایی مشکل داشتند. در ساختار دفاعی دچار مشکل بودیم و البته بازی نکردن برخی از بازیکنان در پست های تخصصی هم مزیدی بر علت بود تا از صعود به المپیک باز بمانیم.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تغییرات زیاد روی نیمکت این تیم گفت: هرچند امیدها کارشان را با کرانچار آغاز کردند، با مجیدی ادامه دادند و با استیلی به پایان رساندند، اما از آنجایی که چرخه آماده سازی این تیم مشکل داشت تغییرات مربی هم جواب نداد و تاثیری هم نداشت. حتی اگر کرانچار هم تا امروز سرمربی بود باز هم بعید بود به نتیجه‌ای جز حذف از این مسابقات برسیم.

وی افزود: فوتبال ما مشکلات زیادی دارد که در این بزنگاه ها این مشکلات نمود پیدا می کنند. تجربه نشان داده واکاوی در این موارد هم فایده ندارد چون تنها چند روز همه داغ هستند و بعد از آن که آبها از آسیاب افتاد همه چیز به روال خودش بر می گردد.

اقبالی در خاتمه گفت: نرسیدن به المپیک برای فوتبال سنت شده و مسئله تازه و عجیبی نیست که ما را شوکه کند. ۴۴ سال به المپیک نرفته بودیم و حالا باید ۴ سال دیگر هم انتظار بکشیم. مثل همیشه می توانیم بگوییم چهار سال بعد جبران می کنیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true