×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، هفته بیست‌و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با دو دیدار در بوشهر و تبریز آغاز خواهد شد.

ماشین سازی تبریز – پرسپولیس ساعت ۲۰:۱۵

دو تیم ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران دیدار ابتدایی هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتبال را برگزار می‌کنند و شاگردان رضا مهاجری سرمربی جدید ماشین‌سازی در تبریز میزبان قرمزپوشان پایتخت خواهند بود. پرسپولیسی‌ها با بردی که در دیدار قبل خود مقابل شاهین بوشهر به‌دست آوردند با ۵۳ امتیاز و اختلاف ۱۲ امتیازی در مقایسه با تیم دوم در صدر قرار دارند و شاگردان رضا مهاجری با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته‌اند.

ماشین‌سازی پس از چهار باخت متوالی به دنبال برد و شکستن روند باخت‌هایش است تا با تیم‌های پایین جدولی فاصله بگیرد اما شاگردان گل محمدی که به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند، در تلاش برای ثبت بردی دیگر به میدان خواهند رفت.

شاهین شهرداری بوشهر – ذوب‌آهن ساعت ۲۱:۰۰

تیم انتهای جدول شاهین بوشهر که در دیدار گذشته خود مقابل پرسپولیس شکست خورده بود در بوشهر باید پذیرای ذوب‌آهن اصفهان باشد. دو تیمی که هفته گذشته مقابل حریفان خود تن به شکست داده‌اند، خود را سخت آماده این دیدار کرده‌اند تا بتوانند با کسب سه امتیاز شرایط خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود ببخشند.

نکته قابل توجه این دیدار حضور لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان روی نیمکت این تیم در مقابل شاگرد خود مهرداد کریمیان است که هر دوی آن‌ها به تازگی هدایت تیم‌هایشان را به عهده گرفته‌اند و این جدال را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد.

شاهین بوشهر با ۱۷ امتیاز در انتهای جدول و رده شانزدهم قرار دارد و ذوب‌آهن با ۲۲ امتیاز جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true