×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، ترکیب مورد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان از مدتها قبل تدوین و به فدراسیون کشتی اعلام شده بود. البته کادر فنی از اعلام زودهنگام نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی خودداری کرد تا در روزهای باقی مانده تا این مسابقات بتواند تغییرات احتمالی را اعمال کند.

این در حالیست که محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم، حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن ۹۷ کیلوگرم به محض اطلاع از لیست تیم ملی و خط خوردن از ترکیب اعزامی به رقابتهای جهانی به تصمیم محمد بنا اعتراض کرده و در نهایت اردوی تیم ملی را ترک کردند.

گفته می شود این سه فرنگی کار به محمد بنا اعلام کردند اگر قرار باشد کسی از ترکیب تیم ملی خط بخورد باید این کار بصورت عادلانه و در قالب برگزاری رقابتهای انتخابی صورت گیرد. سرمربی تیم ملی نیز در واکنش به اعتراض این سه فرنگی کار اعلام کرده هر کسی که با این موضوع مخالف است می تواند از اردوی تیم ملی برود.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک طی روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد و مطمئنا بروز حواشی این چنینی در فضای تیم ملی به هیچ عنوان به صلاح کشتی نیست.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true