×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان آغاز اردوهای تیم فوتسال جوانان گفت: منتظر هستیم تا تاریخ شروع اردوها را مشخص کنیم. دوستان هم در کمیته فوتسال و هم در کمیته فنی بدنبال شهرهایی هستند که وضعیت سفید داشته باشند و بتوانیم اردوهایمان را در این شهرها برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ظاهرا شهریورماه قرار است تورنمنتی با حضور چند تیم خارجی با تیم ملی بزرگسالان ایران و تیم ما برگزار شود که در این صورت باید اردوها و تمرینات منظمی داشته باشیم. بدون شک حضور در این تورنمنت کمک زیادی به ما می کند چرا که بازیکنان ما با نفراتی که از خودشان یک رده بالاتر هستند بازی می کنند. قطعا در این تورنمنت دنبال برد و باخت نیستیم و می خواهیم بهترین استفاده را از آن ببریم.

سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران درباره احتمال بازگشت خسوس کاندلاس و تیم ملی فوتسال تاکید کرد: خسوس قبلا در ایران حضور داشته و شناخت کافی از بازیکنان تیم ملی که تعداد زیادی از آنها شاگرد خودش بوده اند، دارد. البته بحث دستمزد خسوس هم مطرح است که نمی دانم چطور می خواهند آن را پرداخت کنند ولی امیدوارم قبل از آن فکری به حال پاداش تیم های بانوان و آقایان که قبلا باید پرداخت می شد، کنند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true