×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که فرنگی کاران تیم دانشگاه آزاد خوزستان بحث تعویق در عدم پرداخت مطالبات خود را رسانه ای کردند و گفتند به رغم پایان لیگ برتر، هنوز یک ریال از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند.

کمی بعد از اعتراض فرنگی کاران تیم دانشگاه آزاد که در گفتگو با خبرنگار مهر هم مطرح شد، محمد بنا با انتشار متن تند و صریحی، کمیته لیگ فدراسیون کشتی را به باد انتقاد گرفت و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

در همین راستا عصر امروز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد کشتی گیران دانشگاه آزاد پرداخت شد و قرار است مابقی مبلغ نیز بزودی به آنان پرداخت شود.

مسعود نعمت چکانی فرنگی‌کار سنگین وزن دانشگاه آزاد که روز گذشته به نمایندگی از هم تیمی‌های خود نسبت به تعویق دستمزدشان اعتراض کرده بود با تائید این خبر گفت: ما از ابتدا هم بدنبال گرفتن حق خودمان بودیم اما وقتی دیدیم پیگیری ها جواب نمی دهد به کمک رسانه ها وارد عمل شدیم. خوشبختانه امروز مسئولان تیم دانشگاه آزاد ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد کشتی گیران و اعضای کادر فنی را پرداخت کردند و قرار شد ۴۰ درصد باقیمانده نیز طی روزهای آتی به حساب ما واریز شود.

وی در پایان افزود: اظهارات محمد بنا و حمایت او از کشتی گیران دانشگاه آزاد اقدامی قابل توجه و ارزشمند بود که در احقاق حق ما تاثیر فراوانی داشت. من و کشتی گیران و اعضای تیم دانشگاه آزاد از این مربی بزرگ و زحمتکش تشکر می کنیم. ضمن اینکه از برخی رسانه ها که در این رابطه از ما حمایت کردند نیز قدردانی می کنیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true