×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی فدراسیون جودو با انتشار خبری عنوان داشت که هنوز تصمیمی راجع به قطع یا ادامه مسابقات لیگ اتخاذ نشده است.

در این خبر آمده است:در حالی که برخی رسانه‌ها از تعطیلی سوپرلیگ و لیگ امید تا المپیک جودو به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده‌اند، اعلام می‌گردد که هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

با نظر رئیس فدراسیون جودو، قرار است، جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ جودو برگزار گردد و در آن جلسه در خصوص اینکه این پیکارها لغو خواهد شد یا ادامه می یبابد، تصمیم گیری و نتیجه جلسه، تنها از طریق روابط عمومی فدراسیون اعلام می‌گردد.

خبرگزاری مهر در حالی امروز خبر از پایان لیگ داد که سعید قمی رئیس سازمان لیگ به صراحت از پایان لیگ خبر داده بود. رئیس سازمان لیگ در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر برنامه ریزی و تعین تکلیف لیگ عنوان داشت: «با توجه به اینکه هنوز ویروس کرنا در بیشتر استان‌ها است و مسابقات لیگ امید در رده سنی نوجوانان است و سلامتی این عزیزان اهمیت خاصی برای ما دارد. بعضی از استان‌ها که در لیگ تیم دارند مثال خوزستان، تصمیم بر این شد که همین جا خاتمه مسابقات را اعلام کنیم. به تیم‌های شرکت کننده و تیم‌های برتر جدول، لوح، حکم، مدال و کاپ تقدیم می گردد.»

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true