×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی در حاشیه جلسه هیأت مدیره در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین جلسه هیأت مدیره سال ۱۳۹۸ بسیار خوب مانند جلسات قبلی برگزار شد و رویکرد اقتصادی داشت. تصمیمات خوبی گرفتیم و مطمئن باشید که هواداران از نتایج این جلسات بهره‌مند خواهند شد.

وی درباره نتایج استقلال در هفته‌های اخیر اظهار کرد: در خصوص مسائل فنی من نباید صحبت کنم و در این‌باره آقای شفر صحبت می‌کنند. من در باشگاه به همراه همکارانم آقایان خطیر، مباشری، دکتر نوروزی و همه کادر باشگاه تمام توان خود را برای نتیجه گرفتن تیم گذاشته‌ایم. در دربی ما تیم بد نبودیم اما روز ما نبود. ما باید برنده دربی می‌بودیم و در نهایت تبعات دربی به دیدار سایپا کشیده شد. با کمک هواداران و اصحاب رسانه تیم به روند خوب خود بازگشته و امیدوارم هواداران حمایت کنند تا روزهای بهتری در استقلال داشته باشیم.

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی درباره باقری اتخاذ شده است، اضافه کرد: رأی قبلی لازم‌الاجراست و ایشان محروم هستند. آقای شفر یک نامه رسمی برای محرومیت ایشان نوشته و نامه دیگری نوشته نشده است. تصمیم باشگاه در خصوص ادامه محرومیت ایشان لازم‌الاجراست.

وی ادامه داد: هر باشگاهی قوانین خود را دارد و من درباره دیگر باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنم. ما نسبت به حرکت ایشان واکنش نشان دادیم و تصمیم خاص دیگری گرفته نشده است.

فتحی در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی در تمرینات غیبت دارد، گفت: مجیدی باید در تمرینات حضور داشته باشد و من اطلاعی ندارم. مادربزرگ ایشان به رحمت خدا رفته است و با هماهنگی کادر فنی ایشان در مراسم مادربزرگ خود حضور داشتند.

مدیرعامل استقلال در واکنش به حاشیه‌های ایجادشده درباره شادی آبی‌ها برابر سپاهان نیز بیان کرد: درباره شادی از خود تیم سوال کنید. از بردن بازی بسیار خوشحال شدم و لذت بردم. اگر اتفاق خاصی افتاده، من بی‌اطلاع هستم.

وی در ادامه درباره بحث تمدید قراردادها نیز گفت: قرارداد پاتوسی و ایسما تا ۱.۵ سال اعتبار دارد و تا پایان فصل دیگر بازیکن استقلال هستند و هیچ منعی وجود ندارد. کمیته نقل و انتقالات تشکیل خواهد شد و بازیکنان مورد نظر به زودی اضافه می‌شوند.

فتحی در واکنش به شایعه اختلاف دوباره خطیر و شفر نیز خاطرنشان کرد: من ندیدم مشکلی میان خطیر و شفر وجود داشته باشد. اگر ما بخواهیم تکذیب کنیم، باید صبح و شب خبر تکذیب کنیم. ما اختلافات سلیقه زیادی داریم و این اختلافات طبیعی است. بین همه اعضای باشگاه اختلاف سلیقه وجود دارد اما مشکلی وجود ندارد و در فوتبال این مساله طبیعی است. ما کنار شفر هستیم و شفر در خدمت استقلال است تا تیم به اوج برسد.

او همچنین درباره تمدید قرارداد دیگر بازیکن‌ها تصریح کرد: قرار شد در کمیته‌ای که به عنوان کمیته نقل و انتقالات با محوریت معاون ورزشی باشگاه و با حضور آقای مباشری و دکتر نوروزی تشکیل می‌شود، بررسی شده و قرارداد بازیکنان مورد نظر کادرفنی تمدید می‌شود.

فتحی در ادامه گفت: کمپ استقلال برای پیش‌فصل در ترکیه قطعی شد و تیم در یک جای معتبر در شهر استانبول حضور خواهد داشت.

مدیرعامل استقلال درباره مطالبات بین‌المللی این باشگاه نیز عنوان کرد: امروز مکاتبه‌ای با باشگاه ترابزون اسپور داشتیم و بابت تیام طلبی نداریم و قسط دوم آقای حسینی باقی مانده است.

فتحی در واکنش به موضوعات پیش‌آمده پیرامون کمیته فنی، بیان کرد: کمیته فنی خدمت دوستان هستیم و از عزیزان باشگاه استفاده می‌کنیم. عزیزان کمیته فنی یک عمر برای باشگاه زحمت کشیدند و باشگاه قدردان زحمات آنها است. افرادی هستند که در کمیته حضور ندارند اما به ما کمک می‌کنند. آقایان رجبی و همدانی هفته‌ای بیش از یک ساعت به من مشورت می‌دهند.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ما قطعاً درباره تمدید قرارداد مانند همه جای دنیا با نظر کادر فنی جلو می‌رویم و نظر شفر اعمال می‌شود.

او در پایان صحبت‌های خود درباره مشکلات زمین تمرین آبی‌ها، گفت: یکی از مصوبات امروز این بود که برای احیای کمپ حجازی اقدام می‌کنیم و یک سرمایه‌گذار کمک می‌کند تا ترمیم، مرمت و بازسازی انجام شود. کمپ حجازی برای تیم بزرگسالان غیر قابل استفاده است و به زودی گروهی از باشگاه برای این کار مأمور می‌شوند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true