×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، چهار دهه فعالیت و همکاری در ساختار ورزش جانبازان و معلولان بخش قابل توجهی از کارنامه ورزشی هادی رضایی است. مردی که تا همین یک ماه پیش همزمان متصدی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک، سرپرستی کاروان پارالمپیک توکیو و هدایت تیم ملی والیبال‌نشسته بود اما بعد از کناره گیری از دبیرکلی، امروز در مورد ادامه همکاری وی برای دو مسئولیت دیگرش هم ابهاماتی ایجاد شده است.

هادی رضایی فروردین ماه سال گذشته متصدی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک شد اما شکل گیری برخی مشکلات که اختلاف نظر با محمود خسروی وفا دلیل آنها بود، باعث شد تا اواخر خردادماه گذشته از این پست کناره گیری کند.

سه هفته بعد از اعلام استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک، محمود خسروی وفا به صورت رسمی با این کناره گیری موافقت کرد اما مقرر شد وی کماکان با مجموعه ورزش جانبازان و معلولان به عنوان سرپرست کاروان المپیک توکیو و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه همکاری داشته باشد.

حدود دو هفته از ابقای هادی رضایی در راس کاروان پارالمپیک و تیم ملی والیبال نشسته می گذرد اما غیبت امروز وی در نشست مهمی که در محل کمیته ملی پارالمپیک در جریان است ابهامات زیادی در مورد ادامه همکاری او در این دو بخش ایجاد کرده است.

کمیته ملی پارالمپیک از ساعت ۱۰ امروز دوشنبه میزبان اعضای ستاد عالی خود است. ارائه سیاست های کمیته ملی پارالمپیک در رابطه با بازی های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ و بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ و همچنین بررسی روند اردوی ورزشکاران شانس مدال در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دستور جلسه این ستاد است.

دعوت نامه جلسه امروز برای هادی رضایی هم ایمیل شده است اما وی حاضر به حضور در ساختمان کمیته ملی پارالمپیک و شرکت در نشست نشده در حالی که بخش مهمی از جلسه مربوط به مسئولیت وی به عنوان سرپرست کاروان بازی های پارالمپیک است.

خبرنگار مهر این غیبت و دلیل آن را در تماس با شخصِ هادی رضایی پیگیری کرد. وی اما در پاسخ تنها به گفتن این جمله که «برای ورزش جانبازان و معلولان آرزوی موفقیت می کنم» بسنده کرد.

همین مسئله ابهامات زیادی در مورد ادامه همکاری هادی رضایی با کاروان پارالمپیک و حتی تیم ملی والیبال نشسته ایجاد کرده است. اگرچه وی تا به امروز در مورد این دو مسئولیت خود تصمیم شفافی مبنی بر استعفا نگرفته است اما طی دو هفته گذشته اقدامی هم در رابطه با آنها انجام نداده است.

به جز غیبت در نشست امروز، مورد دیگری که در مورد هادی رضایی و مسئولیت هایش شک و شبهه ایجاد کرده، پیشنهاداتی است که وی از برزیل و چین برای هدایت تیم ملی والیبال نشسته این دو کشور دارد.

در هر صورت به نظر می رسد در آینده ای نزدیک در مورد هادی رضایی در ورزش جانبازان و معلولان و مسئولیت هایش تعیین تکلیف شود همانطور که وی در آخرین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک استعفای خود در دبیرکلی این کمیته را مطرح کرد و در همان جلسه هم با آن مخالفت شد اما رضایی بعد از آن در محل کار خود در ساختمان کمیته حاضر نشد و حتی تهران را هم ترک کرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true