×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، میثم نصیری یکی از آزادکاران باتجربه و مدعی رقابتهای کشتی آزاد جام تختی بود که توانست عنوان قهرمانی وزن ۶۵ کیلوگرم را از آن خود کند. وی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را هم در کارنامه دارد، مدتی از میادین دور بود تا اینکه قبل از جام تختی دوباره استارت زد و در نهایت به این مسابقات رسید و به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست یافت.

میثم نصیری در خصوص بازگشتش به میادین و کسب عنوان قهرمانی جام تختی به خبرنگار مهر گفت: بنا به دلایلی مدتی از میادین دور بودم. به هر حال ماه ها پیش برای حضور در جام تختی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی است برنامه ریزی کرده بودم که دچار عفونت شدید گوش شدم و حدود سه ماه به درمان پرداختم. خوشبختانه از بند این مشکل رها شدم و توانستم در جام تختی شرکت کنم.

وی تصریح کرد: کسب عنوان قهرمانی در جام تختی اهمیت فراوانی برای من داشت و انگیزه ام را برای ادامه مسیر تا المپیک دوچندان کرد. مدعیان توانمندی در وزن ۶۵ کیلوگرم حضور دارند. نفراتی مثل پیمان بیابانی، امیرمحمد یزدانی، امیرحسین مقصودی و ابوالفضل حاجی پور که هر کدام از آزادکاران توانمند و مدعی این وزن هستند و به واقع کسب قهرمانی از بین این نفرات، سخت و ارزشمند بود.

آزادکار اسبق تیم ملی کشتی ایران ادامه داد: فعلاً قصد رفتن به وزن بالاتر را ندارم. در رقابتهای لیگ برتر، حضور در وزن ۷۰ کیلوگرم را محک زدم که در نهایت دیدم توان بدنی من با مدعیان این وزن یکسان نیست و هر چه تلاش کنم نمی توانم در این وزن موفق باشم. به همین دلیل تصمیم دارم همچنان در وزن اصلی خودم بمانم و کارم را ادامه دهم.

نصیری در پایان گفت: من سختی های زیادی را در طول دوران کشتی متحمل شدم ولی هیچگاه ناامید نبوده و نیستم. فکر می کنم همچنان شرایط رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارم و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش و تمرینی دریغ نخواهم کرد.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true