×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، به نقل از ESPN امیر علی‌اکبری مبارز ایرانی که سابقه قهرمانی جهان در رشته کشتی فرنگی را دارد با امضای قراردادی به سازمان آسیایی ONE Championship پیوست.

این مبارز ایرانی رکورد ۱۰ برد و یک باخت را در این رشته ورزشی در کارنامه دارد. او در متنی که در اختیار ESPN قرار داد درباره حضورش در این سازمان و رقابت در آن به رجزخوانی پرداخت و گفت: من شیخ آهنین ایران هستم و افتخار کشورم محسوب می‌شوم. آمریکا یک بچه به نام شیخ آهنین داشت ولی او تقلبی است و کشتی‌گیر تقلبی بود. خوشحالم که با سازمان ONE Championship قرارداد امضاء کردم و می‌خواهم که کل سنگین‌وزن‌های این سازمان را زیر و رو کنم و ابتدا با برندان ویرا قهرمان فعلی سنگین وزن این سازمان مبارزه خواهم داشت. وقتی کار او را تمام کردم دیگر کسی او را نخواهد شناخت چون ظاهر صورتش را دگرگون خواهم کرد. من عقیده دارم که در حال حاضر بهترین سنگین‌وزن جهان محسوب می‌شوم و هیچ چیز جلودارم نیست. به اینجا آمدم و تمام ارتش پارسی را کنار خود می‌بینم. هیچ‌کس در امنیت نخواهد بود.

علی اکبری سال گذشته به بزرگترین سازمان این رشته یعنی UFC پیوست ولی به دلیل دوپینگ مادام‌العمر او و البته تحریم‌های آمریکا علیه ایران نتوانست در این سازمان رقابت کند.

مبارزه پیش‌روی علی اکبری قرار است تقریبا سه ماه دیگر برگزار شود جایی که او برابر برندان ویرا فیلیپینی که قهرمان فعلی سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی در سازمان ONE Championship محسوب می‌شود خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true