×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، دکتر مجتبی صدیقی درباره عملکرد کاروان ورزشی دانشجویان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد اظهار کرد: کاروان دانشجویان ما در مجموع عملکرد خوبی داشته و خوشبختانه موفق شده به نتایج قابل قبولی دست یابد. در تکواندوی مردان تا این‌جای کار از سه نماینده ما دو نفر مدال طلا گرفتند. سه وزن دیگر باقی مانده و امیدواریم آن‌ها نیز به مدال‌های خوش رنگی برسند. بچه‌های تیراندازی هم تلاش خوبی داشتند و در مجموع موفقیت‌های کسب شده تا اینجای کار قابل قبول است.

او در ادامه درباره دیدار با اولگ ماتیستین، رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی نیز گفت: رئیس فدراسیون جهانی در این دیدار از عملکرد دانشجویان ایران ابراز رضایت کرد و معتقد بود سطح مسابقات با حضور ورزشکاران ایرانی بالا رفته است. ما نیز گزارشی را از روند رشد و توسعه ورزش دانشگاهی در ایران و توجه به این حوزه در کنار موفقیت‌های به دست آمده تشریح کردیم که مورد توجه ماتیستین قرار گرفت و از اقدامات مؤثر ایران تشکر کرد.

معاون وزیر علوم در ادامه با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: با توجه به این که این مسابقات در سال قبل از المپیک برگزار می‌شود، همه تیم‌ها با حداکثر توان خود شرکت کردند و سطح مسابقات بالا است. امیدوارم روند موفقیت بچه‌ها در چند روز آینده باز هم ادامه داشته باشد و باز هم شاهد کسب مدال‌های خوشرنگ باشیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور بچه‌های ما در این دوره از مسابقات حامل پیام‌های بسیاری است. علی رغم همه مشکلات تیم در حد قابل قبول اعزام و پشتیبانی شده است و این پیام مهمی است در عین حال بچه‌ها فرهنگ خود را به سایر دانشجویان منتقل می‌کنند.

صدیقی با اشاره به نقش پررنگ دختران در کاروان دانشجویان تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم دختران از امکانات برابری برخوردار باشند و واقعیت فرهنگ و اصول خود را به نمایش بگذاریم که این امر مورد توجه رئیس فیزو نیز قرار گرفته بود.

او در پایان یادآور شد: به همه تیم‌ها قبل از مسابقات گفتم ابتدا تلاش کنید، خداوند خودش کمک می‌کند در کنار آن اخلاق ایرانی و دانشجویی خود را نیز به نمایش بگذارید چون کنار مدال‌آوری حضور منظم بچه‌ها نیز اهمیت دارد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true