×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن تاکید بر اینکه با تمام توان به استقبال دربی می‌رویم، اظهار کرد: فردا بازی مهم و سختی در پیش داریم. دربی‌ها همیشه از حساسیت بالایی برخوردارند. امیدوارم بازیکنان در باد پیروزی‌های گذشته نباشند و مغرور نشوند و درک کنند، اگر می‌خواهیم بالای جدول قرار بگیریم باید اهمیت تمام بازی‌ها را بدانیم.

وی افزود: اینکه تیمی در میانه جدول یا پایین جدول باشد فرق دارد با تیمی که بالای جدول است و از بازی‌هایش پیروزی می‌خواهد هر چند می دانم بالای جدول ماندن خیلی سخت است و همیشه از خودم می پرسم آیا کیفیت خوب خود را برای بالانشینی می‌توانیم حفظ کنیم یا خیر؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از هواداران می‌خواهیم تا همچون بازی گذشته سکوها را پر کنند و از تیمشان حمایت کنند.

اسکوچیچ یادآور شد: دو روز پیش جلسه خوبی با مدیرعامل منطقه آزاد داشتیم که امیدواریم و توقع داریم تا مشکلات ما هر چه سریع‌تر حل شود.

وی، درباره ادامه همکاری اش با صنعت نفت گفت: بالاخره یک روز من از این تیم می‌روم، اما من هیچ وقت مهم نیستم، مهم تیم صنعت نفت آبادان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در مورد امکان کسب سهمیه آسیا گفت: الان زود است در این باره صحبت کنیم. ما حتی نمی‌دانیم برای هفته بعد می‌توانیم برای تیم جوراب بخریم یا نه. اما با این اوصاف هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به همه رقبا احترام می‌گذاریم.

اسکوچیچ در پایان با تاکید بر آمادگی تیمش برای برگزاری دربی مهم خوزستان گفت: برای بازی فردا محمد اهل شاخه را همچنان به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. به غیر از این تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true