×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حامد شیری، کاپیتان تیم فوتبال نساجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این تیم اظهار کرد:‌ در چند هفته قبل بازی های خوبی را انجام دادیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. دو بازی دیگر هم داریم که مثل هشت بازی قبلی سخت است. امیدوارم در این دو بازی هم نتیجه لازم را بگیریم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

او درباره متوقف کردن یا شکست دادن تیم‌های مدعی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم گفت:‌ در هفته هایی که گذشت با توجه به فشردگی مسابقات بازیکنان زیادی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. از وقتی که مسابقات مجددا شروع شد، ‌تقریبا نیمی از ترکیب اصلی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. البته بازیکنان جایگزین به خوبی خودشان را در تمرینات نشان دادند و گزینه‌های خوبی برای بازی بودند و به تیم کمک کردند. شرایط ا سخت است و کمبود بازیکن داریم ولی سعی می‌کنیم برابر شهر خودرو و ذوب‌آهن هم مثل بازی‌های قبلی همین روند را ادامه بدهیم.

شیری درباره مشکلات و نتایج ضعیف در نیم فصل اول هم توضیح داد:‌ مشکلات اول فصل و ماجراهای مربوط به مالکیت تیم، برای هر تیمی با هر کیفیتی رخ بدهد، کادر فنی و بازیکنان آرامش‌شان را از دست می‌دهند و تیم کارایی لازم را از دست می‌دهد. شرایط ما هم خوب نبود ولی بعد از اینکه آقای حدادیان تیم را کامل در اختیار گرفتند شرایط‌مان خیلی بهتر شد. آقای مهاجری هم همه تلاشش را کرد تا نتایج دلخواه را بگیریم ولی هنوز تیم آرامش کاملی نداشت. بعد از تغییر کادر فنی، کل مجموعه این تصمیم را گرفتیم که نتایج بد قبل را جبران کنیم. خدا را شکر تا اینجای کار موفق بوده‌ایم.

کاپیتان نساجی درباره اعتراض مسئولان تیمش به شروع مجدد مسابقات هم، گفت:‌ نساجی جز تیم‌های خصوصی است و مالک تیم هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد. هر باشگاهی سیاست خودش را دارد. شاید خیلی از باشگاه‌ها در ظاهر موافق براگزاری بازی‌ها بودند اما باطن چیز دیگری بود. نساجی جز تیم‌هایی بود که حرفش را صادقانه به تمام جامعه گفت. به هر حال بازی‌ها با نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شروع شد و ما هم تلاش کردیم به بهترین شکل تمرینات را پیگیری کنیم. خدا را شکر توانستیم نتیجه این تمرینات و تلاش را به دست بیاوریم.

شیری درباره پیشنهادات تیم‌های دیگر به بعضی از بازیکنان نساجی و ضرورت حفظ شاکله تیم برای فصل بعد هم بیان کرد:‌ جذب بازیکن جدید و حفظ نفرات قبلی شرایط خاص خودش را دارد. این برمی‌گردد به شرایط باشگاه و لیست نفرات مدنظر سرمربی. امیدوارم این شرایط طوری پیش برود که باشگاه بتواند بازیکنان فعلی مورد تایید کادر فنی را حفظ کند و بازیکنان مدنظرش را جذب کند تا برای فصل بعد بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم و در مسابقات بهتر از امسال شرکت کنیم.

او درباره وضعیت خودش هم توضیح داد:‌ من برای فصل بعد با نساجی قرارداد ندارم. منتظر لیست باشگاه هستیم. من دو سال است که در نساجی هستم و در سال‌های گذشته، قبل از اینکه به سایپا بروم در نساجی بودم. وابستگی خاصی به این باشگاه دارم و امیدوارم هر چیزی به صلاح خودم و باشگاه است رخ بدهد.
انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true