×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، با آغاز فصل تابستان، فعالیت مدارس فوتبال در شهرهای مختلف کشور رونق می‌یابد و خانواده‌های بسیاری همزمان با فراغت تحصیلی فرزندانشان اقدام به نام نویسی کودکان و نوجوانان خود در این مدارس می کنند تا ۹۰ روز را با فعالیت ورزشی در رشته فوتبال پشت سر بگذارند.

بر اساس پیگیری های صورت گرفته قیمت مدارس فوتبال در پایتخت اختلاف زیادی با یکدیگر دارد و از ۱۰۰ هزار تومان در مناطق جنوبی تا سه میلیون تومان در نقاط شمالی تهران متفاوت است.

بیشتر مدارس فوتبال در کشور به صورت سه جلسه در هفته برای بازه های سنی متفاوت فعالیت می کنند، هرچند مدارس فوتبال دیگری نیز هستند که روزانه دایر بوده و تعداد جلسات آن ها به شش جلسه در هفته افزایش می یابد که این مساله نیز بر قیمت تمام شده مدارس فوتبال اثر گذار است.

علاوه بر این نوع چمن اعم از چمن مصنوعی یا طبیعی و نیز امکانات و تجهیزاتی که در اختیار کودکان یا نوجوانان حاضر در این مدارس فوتبال قرار می گیرد بر میزان شهریه آن ها اثرگذار بوده و نرخ نهایی را تعیین می کند.

در مناطق جنوبی تهران قیمت ها بعضا از میانگین پایتخت پایین تر است و حتی قیمت هایی معادل ۱۰۰ هزار تومان هم برای ۱۲ جلسه در ماه به گوش می رسد، هرچند که عموما در مناطق پایین‌تر، قیمت ها در محدوده ۱۵۰ هزار تومان تغییر می کند.

به صورت کلی اکثر مدارس فوتبال در پایتخت سه جلسه در هفته برگزار می شوند و قیمت آن ها در محدوده ۴۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بسته به منطقه و امکانات مربوطه است تا برای ۹۰ روز فصل تابستان در حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومان از خانواده ها مطالبه کنند.

در نقاط شمالی تهران اما قیمت ها بالاتر از سایر مناطق تعیین می شود و برای ۱۲ جلسه در ماه خانواده ها باید رقمی بین ۶۰۰ تا یک میلیون تومان پرداخت کنند که این مبلغ برای سه ماهه تابستان معادل ۳ میلیون تومان می شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true