×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه قرار بود روز گذشته در محل فدراسیون تنیس روی میز نشستی با حضور نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شود، گفت: این نشست برگزار نشد اما بر اساس درخواست رئیس کمیته پزشکی خود برای برگزاری پلی آف هیچ عجله ای نخواهیم داشت، صبر می کنیم تا شرایط لازم مهیا شود.

وی با یادآوری اینکه قرار بود پلی آف لیگ برتر از فردا آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه داشته باشد اما شیوع کرونا و شرایط حاد ایجاد باعث لغو مسابقات شد، خاطرنشان کرد: خانم دکتر صمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون که در بیمارستان قلب شهید رجایی هم حضور دارند، در گزارشی به فدراسیون شرایط این بیمارستان از حیث مراجعه کنندگان مبتلا به کرونا را تشریح و بر این تاکید داشت که اگر در برگزاری مسابقات صبر داشته باشیم، بهتر است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: بر همین اساس برگزاری مسابقات را منتفی کرده و فعلا هم برنامه جدیدی برای آن نداریم. البته تصمیمی هم مبنی بر لغو کامل رقابت‌ها نگرفته ایم چون قصد داریم شرایط لازم برای برگزاری دیدارها را مهیا کنیم. در واقع نسبت به برگزاری پلی آف لیگ برتر مصمم هستیم اما نه به هر قیمتی.

قارداشی در مورد شرایط موردنظر فدراسیون برای برگزاری پلی آف لیگ برتر گفت: قرار بود دیدارهای پلی آف در تهران برگزار شود اما به خاطر حاد بودن شرایط در پایتخت، محل مسابقات را به یکی از شهرستان هایی که وضعیت دارد، تغییر می دهیم. برنامه هایی هم در مورد تعداد نفرات تیم ها داریم و اینکه بازیکنان رزرو خود را کم کرده یا صفر کنند و در صورت نیاز بدون مربی و همراه باشند.

وی در این رابطه ادامه داد: برای پخش تلویزیونی اسپانسر گرفته ایم اما قاعدتا پخش تلویزیونی نیازمند حضور ۳۵ – ۳۰ نفر در سالنِ مسابقات است. می خواهیم قید این کار را هم بزنیم تا اینگونه هم به کاهش تماشاگر کمک کنیم اگرچه قاعدتا از طرف اسپانسر متحمل آسیب می شویم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: در صورتی که این شرایط مهیا شود، پلی آف را برگزار می کنیم. از همین امروز بررسی های لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم هرچه زودتر تکلیف این مرحله از رقابت ها را مشخص کرده و پرونده بازی ها را ببندیم.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true