×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه نشست خبری رئیس فدراسیون کشتی پیرامون بررسی چرخه انتخابی با اهالی رسانه بود که علیرضا دبیر برای نخستین بار از بازگشت رضا یزدانی کاپیتان پیشین تیم ملی کشتی آزاد به میدان خبر داد. خبری که بلافاصله مورد توجه اهالی کشتی قرار گرفت و از اضافه شدن یک آزادکار باتجربه و سرد و گرم چشیده به جمع مدعیان ۹۷ کیلوگرمی حکایت می کرد.

علیرضا دبیر در نشست مذکور، صراحتاً از اعلام آمادگی رضا یزدانی برای حضور در میادین خبر داد و گفت: «همه کشتی‌گیران اگر توانایی دارند می‌توانند طبق قانون وارد چرخه انتخابی شوند. رضا یزدانی به تازگی اعلام کرده می‌خواهد کشتی بگیرد. او قهرمان بزرگی است که امیدوارم موفق باشد.»

بدین ترتیب رضا یزدانی که گویا چندان از تمرینات آماده سازی دور نشده به جمع مدعیان تیم ملی پیوست تا شاید بتواند طبق چرخه انتخابی به میدان بازگردد و برای کسب دوبنده وزن ۹۷ کیلوگرم بجنگد.

اما علاوه بر رضا یزدانی که خبر بازگشتش به میدان، نامش را پس از مدتها سکوت و بی‌خبری در تیتر اخبار قرار داد، احتمال بازگشت یک آزادکار عنوان‌دار و باتجربه دیگر از خطه جویبار مازندران هم مطرح شد. از گوشه و کنار خبر رسید که مسعود اسماعیل پور دارنده دو مدال نقره و برنز قهرمانی جهان و یکی از آزادکاران المپیکی ایران هم در فکر بازگشت است و گفته شد او نیز قرار است مثل رضا یزدانی طبق چرخه انتخابی، وارد کارزار رسیدن به دوبنده تیم ملی شود.

البته این خبر خیلی زود توسط اسماعیل پور تکذیب شد و او صراحتاً اعلام کرد با وجود عشق و علاقه فراوانی به کشتی، به دلیل برخی مشغلات کاری و از همه مهمتر مصدومیت قدیمی مچ دست قادر به بازگشت نیست.

اسماعیل پور در خصوص عدم بازگشتش به کشتی از انجام سه عمل جراحی روی استخوان مچ دست راستش سخن به میان آورد و گفت: استخوان دستم چندین بار تراشیده شده اما همچنان با مشکل ایجاد غده در این ناحیه دست به گریبان هستم که این وضعیت اجازه کشتی گرفتن به من را نمی دهد.

با این شرایط می‌توان امیدوار بود که رضا یزدانی کاپیتان پیشین تیم ملی کشتی آزاد را دوباره در میادین انتخابی خواهیم دید، اما خبری از مسعود اسماعیل پور نخواهد بود و او باید همچنان دوری از میادین کشتی را در اوج تجربه و پختگی تحمل کند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true