×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز از دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش بانوان گرامیداشت شهدای سلامت امروز جمعه ۱۴ آذرماه با برگزاری دو دیدار از گروه دوم در سالن شهید بهشتی مشهد پیگیری شد.

در آغاز مسابقات روز نخست و در چارچوب رقابت تیم‌های گروه B دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند. این مسابقه در پایان با برتری ۲۸ بر ۲۱ تیم شهید شاملی کازرون به پایان رسید تا شاگردان خدیجه قانع با کسب سه پیروزی دور برگشت مسابقات را به پایان برده با صدر نشینی خود در این گروه این مرحله را پشت سر بگذارند.

نکته جالب توجه درباره دیدار این دو تیم این بود که خدیجه قانع، زمانی شاگرد ناهید غارسی سرمربی تیم سنگ آهن بافق بود و در واقع این رقابت به نوعی تقابل شاگرد و مربی به شمار می‌رفت که برنده این تقابل شاگرد بود.

در فاصله دیدارهای اول و دوم این روز از مسابقات، از داوران و ناظران و عوامل اجرایی حاضر این دوره از رقابت‌ها تقدیر به عمل آمد.

در دومین مسابقه امروز دو تیم ذوب آهن اصفهان و تأسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند تا آخرین مسابقه این رقابت‌ها و آخرین مسابقه گروه B را برگزار کنند. تیم ذوب آهن اصفهان در پایان این مسابقه مقابل تأسیسات دریایی تهران با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ تن به شکست داد.

در پایان مرحله برگشت رده بندی تیم‌ها به این ترتیب اعلام شد:

گروه A:
۱- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۵ بازی و ۸ امتیاز، ۲- اشتاد سازه مشهد ۵ بازی و ۸ امتیاز، ۳- پرسپولیس بهبهان ۵ بازی و ۳ امتیاز، ۴- کربنات سدیم فیروزآباد ۳ بازی و بدون امتیاز

گروه B:
۱- شهید شاملی کازرون ۶ بازی و ۱۲ امتیاز، ۲- تأسیسات دریایی تهران ۶ بازی و ۵ امتیاز، ۳- ذوب آهن اصفهان ۶ بازی و ۴ امتیاز، ۴- سنگ آهن بافق یزد ۶ بازی و ۳ امتیاز

شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود تا تیم‌ها بتوانند در این مدت شرایط خود را بهبود دهند و برای ادامه لیگ در مرحله بعد آماده شوند. دور اول لیگ در دو بخش رفت و برگشت و با انجام ۲۴ بازی در دو گروه برگزار شد. طبق اعلام فدراسیون در ادامه لیگ تیم‌ها به دو گروه تقسیم شده و مجدداً با یکدیگر به صورت متمرکز مسابقه می‌دهند.

گروه M:
تیم اول گروه اول، تیم دوم گروه دوم، تیم سوم گروه اول، تیم چهارم گروه دوم

گروه N:
تیم اول گروه دوم، تیم دوم گروه اول، تیم سوم گروه دوم، تیم چهارم گروه اول

مسابقات مرحله دوم نیز به صورت گروهی متمرکز در دو دور رفت و برگشت برگزار می‌شود تا در نهایت تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود. دو تیم اول هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند. دو تیم آخر جدول هم برای مشخص شدن تکلیف تیم‌های پنجم تا هشتم در جدول دیگری با هم مسابقه می‌دهند.

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true