×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در هفته بیست و سوم لیگ برتر در آنفیلد برابر لیورپول با دو گل شکست خورد تا از رسیدن به امتیاز محروم بماند.

اوله گنار سولسشایر با اعلام اینکه مارکوس راشفورد مهاجم تیمش به دلیل مصدومیت ممکن است تا ۶ هفته خانه نشین باشد گفت:‌ راشفورد مصدوم است و باید چند هفته استراحت کندو مصدومیت او مصدومیت آسان و ساده ای نیست و انتظار دارم تا ۶ هفته او را در اختیار نداشته باشیم. این اتفاق در بازی با ولورهمپتون رخ داد و این چیزی نیست که قبلاً اتفاق افتاده بود. من مراقب مارکوس خواهم بود تا مدتی به درمان بپردازد. او فعلا برنمی گردد ، من پزشک نیستم ، بنابراین دقیقاً نمی دانم اما ما چندین هفته دوری او را تخمین می زنیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: بازیکنانم در این دیدار تمام تلاش خود را انجام دادند و موقعیت های خوبی هم داشتیم. در اواخر بازی بهتر شدیم و روی دروازه حریف فشار آوردیم نمی توانم مسئولیت پذیری بازیکنانم را زیر سوال ببرم ولی چیزی که مشخص است این است که با تیم بزرگی بازی داشتیم و کیفیت بازی ما نسبت به بازی حریف فاصله داشت و باید به همین خاطر شکست را قبول کرد. ممکن است به سراغ راه های کوتاه‌مدت باشیم تا تیم را ترمیم کنیم و یکی از این راه ها این است که چندین گزینه خصوصا در خط حمله به تیم ما اضافه کنیم.

بعد از مصدومیت پل پوگبا و اسکات مک تومینای، مارکوس راشفورد نیز به فهرست مصدوم های یونایتد اضافه شده است و باید دید یونایتد خواهد توانست بازیکنی را جایگزین نفرات مصدوم خود کند یا خیر.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر به دیدار تیم برنلی برود که این هفته توانست برد ارزشمندی برابر لسترسیتی به دست بیاورد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true