×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علیرضا سهرابیان در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این پرسش چرا از الان وعده کسب مدال طلا در بازی های آسیایی رابه مسئولان کمیته ملی المپیک داد، بیان کرد: اگر به قایقرانان ایمان نداشتند هیچ وقت این صحبت را مطرح نمی کردم. آنها خیلی سخت تمرین می کنند و با توجه به رکوردهایی که دارند این مسئله را مطرح کردم و ورزشکاران من می توانند این کار را انجام دهند و شکی در آن نیست.

او ادامه داد: قول دادن در این شرایط خیلی سخت است و من حتی در مورد تعداد کسب سهمیه هم قولی ندادم اما این قول را می دهم برعکس بازی های دوره قبل که از هفت مدال کسب شده در قایقرانی، هیچ کدام طلا نبودند در دوره بعد مدال طلا داشته باشیم. ورزشکاران ما خودشان را پیدا کردند و آرامش نسبی در اردوها و تمریناتشان وجود دارد.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که ممکن است تا بازی های آسیایی ورزشکاران با تجربه کنار بروند و نگران این نیست نفرات جوان نتوانند این وعده را عملی کنند، تاکید کرد: با توجه به اینکه ما اندوخته ای از قبل برای خودمان نگذاشته ایم این حرف درست است اما مطمئن باشید ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نیروهای جوان به حدی برسند که جایگزین نفرات با تجربه و قهرمانان دوره قبل شوند. برنامه ریزی است که نشدنی ها را به شدنی تبدیل می کند. البته کار بسیار سختی است و من قول سختی دادم اما مطمئن باشید خانواده قایقرانی تمام تلاشش را می کند که این کار انجام شود.

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد بدهی ایران به فدراسیون جهانی بادبانی گفت: مبلغ بدهی بالا نیست. ما در اجلاس هایی که شرکت می کردیم بدهی های خود را به فدراسیون های جهانی پرداخت کردیم و بخشی هم کمیته ملی المپیک کمک کرد که جای تشکر دارد . ۱۰۰-۲۰۰ یورو مبلغی نیست که بخواهد باعث شود کشوری تعلیق شود . ما با فدراسیون جهانی بادبانی هم مکاتبه داشتیم و اعلام کردیم به دلیل تحریم امکان پرداخت نداریم و به دلیل شیوع ویروس کرونا هم امکان سفر وجود ندارد و این صحبت ما هم پذیرفته شد.

او افزود: کمیته ملی المپیک هم به ما گفت اگر مشکلی پیش بیاید به ما کمک می کند. درکل مشکل حادی نیست که بخواهد باعث شود ما تعلیق شویم. من متاسفم برای افرادی که این مسئله را به چالش بزرگی تبدیل می کنند و آرامش یک خانواده را بهم می ریزند. بدهی بین المللی ما سال گذشته تسویه شد. پول قایق های روئینگ، کانوپولو، بدهی به فدراسیون های جهانی همه پرداخت شد و بدهی نداریم که بخواهد از لحاظ حیثیتی مشکلی برای ما به وجود بیاورد. برای بادبانی هم قرار بود در امارات جلسه ای برگزار شود و آنجا به صورت نقدی حق عضویت خود را بپردازریم که به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسه لغو شد اما در اولین فرصت این کار انجام خواهد شد.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که ممکن است با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا دوباره دریاچه آزادی بسته شود، تصریح کرد: قایقرانان با پروتکل های بهداشتی و فاصله زمانی مناسب تمرینات خود را انجام می دهند. ما گوش به فرمان ستاد مقابله با کرونا هستیم اگر مسئله جدیدی اعلام شود طبق مقررات همان کار را انجام می دهیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true