×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، نخستین مجمع عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی عصر امروز دوشنبه با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، یوسف بهتری رییس فدراسیون، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای هیات های ورزشی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ضمن تشکر از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و عزم سلطانی‌فر و دستیارانش در مبارزه با فساد کمال تشکر را کرد و گفت: پیگیری سبک های مختلف و بازگشت برخی از آنها به بدنه فدراسیون، یکی از اهداف مهم ما در این چند وقت بود. البته سعی داریم به زودی سبک‌ های زیادی را به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگردانیم.

وی همچنین استراتژی مالی و اهداف مالی خود را به علی نژاد اعلام کرد.

سپس خزانه‌دار فدراسیون گزارشات مالی و حسابرسی طی سال‌های ۹۶ تا ۹۸ را به معاون وزیر اعلام کرد و عنوان نمود که در سال ۹۱ یک دستگاه موتور سیکلت و خودروی سمند توسط فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی خریداری شد که به گفته خزانه‌دار فدراسیون خبری از این سمند نیست و به خاطر خلافی‌ خودرو در پارکینگ‌های نامعلوم نگه‌داری می‌شود که علی‌نژاد درخواست کرد تا فدراسیون به جد این قضیه را پیگیری کند.

در ادامه این مجمع مهدی علی نژاد خاطرنشان کرد: این فدراسیون سابقه زیادی دارد اما در ایامی فراز و فرود های زیادی داشت، امیدوارم در آینده وضعیت را به گونه ای ببینیم که شرایط خوبی داشته باشد.

وی افزود: بخشی از درآمدها عملا به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند و محقق نخواهند شد و قطعا خرج و مخارج هم به همین دلیل کم و زیاد می شود که روی ورزش موثر خواهد بود.

علی نژاد اظهار کرد: دومین مجمعی است که توفیق حضور دارم و خدا را شکر مجمع خوبی را شاهد بودیم و مسائل مالی به خوبی مورد بررسی قرار گرفت و اتفاقی بلاتکلیف نماند و لازم است از رشیدی و عظیمی به خاطر تلاش‌هایشان تشکر کنم. فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی قدیمی است اما فراز و فرودهایی را هم شاهد بوده است و امیدوارم بعد از این دوران فراز را شاهد باشیم.

او ادامه داد: ورزش‌هایی که پر برخورد بودند مانند همه ورزش ها در تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شدند. در رشته‌ های ورزشی بهتر است الزامات رعایت شود و فعلا تمرینات دو به دو همچنان ممنوع است.

علی نژاد خاطرنشان کرد: در مورد تغییر نام فدراسیون باید گفت که ماهیت مشخصی دارد و علاوه بر اینکه جمعیت زیادی در این رشته هست، جنبه‌های قهرمانی هم باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات بین المللی ۲۰۲۰ به ۲ سال دیگر موکول شد و در ایندورز گیمز رشته سامبو اضافه شد و نصیرنژاد هم به عنوان نماینده ایران کرسی آسیایی را تصاحب کرد که اتفاق خوبی است. به هر حال شرایط برگزاری مسابقات متفاوت است و باید دید دنیا به کدام سو حرکت می‌کند تا ببینیم قدم بعدی چه خواهد بود.

او همچنین اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما سبک‌ های چند ده‌گانه است که باید بررسی خوبی در این زمینه صورت بگیرد تا نظارت و رسیدگی بالاتر رود. در مورد المپیادهای استعدادهای برتر نگاهی به المپیک بازی‌های آسیایی و جوانان است که برخی از رشته‌ها حذف شده اما رشته باستانی که تاکید مقام معظم رهبری است باید نگاه متفاوت‌تری داشته باشیم که در این المپیاد حضور خواهند داشت.

معاون وزیر گفت: تابستان امسال المپیاد را نخواهیم داشت و در صورتی که شرایط از نظر ویروس کرونا عادی شود در بهمن‌ ماه برگزار خواهد شد. برگزاری المپیادها نیاز به امکاناتی مانند خوابگاه دارد که در این شرایط توصیه نمی‌شود و خطرناک به حساب می‌آید.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: رشته‌ های بازی‌های آسیایی مورد توجه ما هستند و قطعا اولویت ما المپیک و این مسابقات است که باید جدی بگیریم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true