×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر، معاونان و مدیران کل ستادی در ساختمان سئول برگزار شد؛ مسعود سلطانی‌فر در شورای معاونان اعلام کرد: مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزارت ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

او در این نشست با مهم خواندن تلاش‌های ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های ورزشی از المپیک به عنوان ‌رویدادی مهم یاد کرد که باید قهرمانان و افتخارآفرینان این رقابت‌ها مورد توجه بیش‌تری قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش و جوانان امسال ۴۲ نفر از مدال‌آوران جهانی و المپیکی و آسیایی را استخدام کرده و ان‌شاءلله پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو قهرمانان بیش‌تری به استخدام این وزارت‌خانه در خواهند آمد.

براساس این گزارش در این نشست علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع ، مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، تندگویان معاون امور جوانان، نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true