×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مینا بارانی، سرمربی تیم ملی حفاری اهواز پس از پیروزی چهار بر سه تیمش مقابل سایپا در دور رفت مرحله پلی آف فوتسال بانوان گفت: گام اول پلی آف را که حکم فینال داشت با قدرت خیلی محکم برداشتیم. در این بازی سوار بر بازی بودیم. جا دارد از بازیکنان، کادر فنی و باشگاه به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر کنم.

او در مورد بازی برگشت گفت: بازی برگشت را قطعا می‌بریم و یک پای فینال هستیم.

سرمربی تیم ملی حفاری در مورد وضعیت آسیب دیدگی سحر پاپی گفت: آخرین اخباری که به ما رسیده حالش مساعد است و در بازی‌های دیگر به ما اضافه می‌شود. او در برخوردی که با گلر تیم حریف داشت، از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد. سعی می‌کنیم او را به بازی برگشت برسانیم اما بازیکنان دیگری هم هستند که می‌توانند جایگزین پاپی شوند.

بارانی در مورد مرحله پلی‌آف گفت: چهار تیمی که به پلی آف صعود کرده‌اند قوی هستند. در این بازی هم نمی‌توانستیم سایپا را دست کم بگیریم. می‌دانستیم این تیم چگونه بازی می‌کند. ما تیم برتر میدان بودیم اما گاهی بازیکنان احساسی بازی کردند و خیلی از موقعیت‌ها را گل نکردیم. با این حال فکر می‌کنم بازی برگشت زیباتر باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این بازی سحر پاپی به بیمارستان منتقل شد تا وضعیت آسیب دیدگی او مشخص شود. احتمال وجود دارد که پاپی دچار شکستگی پا شده باشد.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true