×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، مجتبی توتونی، سرمربی سپاهان (به دلیل این که محرم نویدکیا مدرک لازم را برای سرمربیگری در آسیا ندارد، توتونی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است) در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر النصر اظهار کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. چیزی که مهم بود این که ما از عملکرد بازیکنان راضی بودیم. بازی پایاپای و برابری داشتیم. بازیکنان تا حد زیادی خواسته‌های ما را برآورده کردند، مخصوصا در نیمه دوم که شرایط بهتر و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم.

او ادامه داد: این فوتبال است و ممکن است بعضی از روزها، روز شما نباشد. مدت زمان کوتاهی است که کادر جدید با بازیکنان کار می‌کند. ما سعی کردیم روش و نوع بازی سپاهان را تغییر بدهیم و می‌دانیم که این نیاز به زمان دارد و باید با صبر و حوصله باشیم. در مدت زمان محدودی که با تیم بودیم از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

توتونی درباره بازی بعدی با النصر و تغییرات احتمالی تیمش هم گفت: ما پیروزی النصر را تبریک می‌گوییم ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید این بازی را تحلیل کنیم و ببینیم مشکلات ما کجا بوده تا خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. امیدوار هستیم بازی بهتری ارائه بدهیم. بازیکنان اصلی و ذخیره در تیم تفاوت زیادی با هم ندارند و سپاهان مجموعه‌ای از بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارد. خواهیم دید که برای بازی بعدی تغییراتی داریم یا نه.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true