×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول توانستیم کنترل خوبی روی بازی داشته باشیم اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. ما در این مدت نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و همچنین چند بازیکن خود را به علت مصدومیت از دست دادیم اما این مسائل نمی‌تواند برای ما بهانه شود اما با بودن بازیکنان تاثیرگذار تیم، شرایط خیلی فرق می‌کرد.

او درباره عدم صدور کارت مربی و بازیکنان داماش گیلان گفت: این اتفاق به این دلیل بود که پنجره نقل و انتقالات بسته بود اما در بازی بعدی با ملوان چنین مشکلی نداریم و پنجره نقل و انتقالات برای ما باز شده است و تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

ربیعی‌فر درباره عملکرد داور بازی تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت هم گفت:‌ به نظر داور بازی عملکرد خوبی داشت و من صحنه خاصی که مشکوک بود از او ندیدم. بالاخره اشتباه داوری در روند بازی ممکن است وجود داشته باشد اما به نظر من داوری در این بازی اشتباهی نداشت.

سرمربی داماش درباره فرایند آماده‌سازی تیمش توضیح داد:‌ پیش از این وضعیت آماده‌سازی تیم خوب نبود اما در حال حاضر تیم با نظم و انضباط خوبی تمرین می‌کند. ما در این چند وقت اخیر به علت مصدومیت و نبود برخی از بازیکنان‌مان دچار خلاء شدیم اما من به بازیکنان خودم ایمان دارم و مطمئن هستم که می‌توانیم در آینده کیفیت بهتری از خودمان ارائه دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

او افزود: هدف ما رتبه‌های بالاتر از جایگاه نهم است اما مشکلات مالی بسیار گریبان‌گیر ما است. من از مسئولان می‌خواهم که به داد تیم‌های داماش و سپیدرود برسند و اگر به ما کمکی نشود، حال و روز هواداران از چیزی که هست بدتر می‌شود. آقای حاجی پور و کادر داماش تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و ما نیاز داریم که مسئولان به فکر تیم باشند تا بتوانیم آینده بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true