×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال روز دوشنبه ۲۸ بهمن با چهار دیدار پیگیری شود اما دیدار میان دو تیم اشتادسازه مشهد و نفت و گاز گچساران به سه شنبه موکول شد. البته این دیدار روز گذشته هم انجام نشد. قاسم شعبانپور در گفت و گو با ایسنا، در مورد برگزار نشدن این بازی اظهار کرد: قرار بود مسابقه این هفته ما با نفت و گاز گچساران روز دوشنبه برگزار شود که فدراسیون به ما اعلام کرد بازی به سه‌شنبه موکول شده است. سه‌شنبه هم نفت و گاز گچساران نیامد. فدراسیون به ما خبر داد که بازی انجام نمی‌شود و نتیجه ۱۰ بر صفر خواهد شد.

وی در ادامه در مورد تغییر نام تیم هندبال سربداران سبزوار به اشتاد سازه مشهد گفت: تیم در دور اول رقابت‌های لیگ برتر با نام سربداران سبزوار رقابت کرد و با کمک مالی مردم و نماینده شهر اداره می شد. اکنون امتیاز تیم به اشتاد سازه مشهد واگذار شده و دیگر سبزوار تیمی در لیگ برتر ندارد. مسئولان شهر سبزوار به تنها تیم حاضر این شهر در لیگ برتر کم لطفی کردند و امتیاز تیم واگذار شد. سبزوار مهد هندبال است و سال‌های سال در لیگ برتر مقام کسب می کرد اما مسئولان با بی‌توجهی از آن گذشتند.

سرمربی تیم هندبال اشتادسازه مشهد در ادامه در مورد برگزاری لیگ برتر در دو گروه گفت: قبل از آغاز لیگ خواستیم که لیگ در یک گروه ۱۱ تیمی قرعه کشی شود اما در نهایت در دو گروه انجام شد. از طرفی هم مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا را داشتیم که باعث تعطیلی طولانی لیگ شد و مربیان نمی توانستند بازیکنان را در اوج نگه دارند. این ها سطح لیگ برتر را پایین آورد و لیگ دیگر هیجان قبل را ندارد.

وی افزود: چندین ملی پوش لژیونر هستند و در لیگ برتر رقابت نمی‌کنند. ممکن است این موضوع در پایین آمدن سطح لیگ بی‌تاثیر نباشد اما یک حسن هم دارد. در این دوره از لیگ جوان‌ها فرصت دیده شدن داشتند. آن‌ها توانستند در لیگ برتر عرض اندام کنند و توانایی های خود را نشان دهند. تیم ما ۱۱ بازیکن زیر ۲۰ سال دارد.

شعبانپور در ادامه به قراردادهای پایین در لیگ برتر هندبال اشاره کرد و گفت: سقف قرارداد بازیکنان هندبال بسیار ناچیز است و کفاف هزینه‌های جانبی همچون مکمل و تمرین بازیکنان را نمی‌دهد. تیم‌ها به جایی وابسته نیستند. در مجموع باید تلاش شود که تعداد باشگاه‌ها در لیگ برتر افزایش یابد تا سقف قراردادها بالا رود. در این شرایط انگیزه بازیکنان زیاد می‌شود که این موضوع به تیم ملی کمک خواهد کرد. قراردادها پایین است و بازیکنان تا پایان لیگ هم به حقوق خود نمی‌رسند. بازیکنان تیم ما تاکنون تنها ۳۰ درصد مبالغ را گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true