×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرمربی تیم ملی ریکرو در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت رکوردی کمانداران پس از پایان اردوی کیش اظهار کرد: در این اردو شرایط رکورد کمانداران راضی کننده بود و رشد خوبی داشت و به آن حد آمادگی مطلوبی که انتظار داشتیم دست یافتند.

وی گفت: سومین اردوی آمادگی کمانداران ریکرو از 27 بهمن آغاز و تا 16 اسفند قبل از اعزام تیم به تایلند ادامه خواهد داشت. در این اردو سعی داریم یکسری تغییراتی را برای تقویت تیم اعمال و ترکیب خوبی را راهی تایلند کنیم. البته کاپ آسیا تایلند نوعی تدارکات برای کمانداران ریکرو محسوب می‌شود و در این تورنمنت کمانداران برای حضور در آلمان (آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک) مورد ارزیابی و محک قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی تیروکمان افزود: برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در برلین آلمان دو تورنمنت تدارکاتی پیش‌بینی شده که اولین تورنمنت تایلند است و سپس اواخر فروردین تیم راهی چین خواهد شد، البته این اعزام بستگی به آن دارد که از نظر ویروس کرونا مشکلی تیم را تهدید نکند.

میررحیمی اضافه کرد: در قهرمانی آسیا تایلند ما بهترین شرایط را برای کسب سهمیه انفرادی در بخش زنان و مردان داشتیم که این شرایط در مردان فراهم شد اما در زنان این فرصت را از دست دادیم. البته الان شرایط زنان از نظر رکوردی برای کسب سهمیه تیمی در آلمان بهتر از مردان است و اگر مشکلی پیش نیاید هدف‌گذاری بر این است که حتما سهمیه تیمی زنان را در آلمان کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: چون هنوز وضعیت تیم روسیه برای حضور در المپیک توکیو مشخص نیست، در صورت حذف این تیم از بازیهای المپیک در آلمان، سهمیه المپیک به جای سه تیم بین چهار تیم توزیع می‌شود و این مساله شرایط خوبی را برای ما برای کسب سهمیه تیمی فراهم خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی ریکرو اظهار کرد: تلاش ما بر این است که تیم را تا آلمان به اوج آمادگی برسانیم و با کسب سهمیه تیمی در بخش زنان و مردان برای اولین بار در تیروکمان تاریخ ساز شویم و متفاوت از المپیک‌های قبلی در توکیو حضور پیدا کنیم. متاسفانه طی چند دوره حضور در المپیک تنها موفق به کسب سهمیه انفرادی شدیم، اما این بار هدف‌گذاری بر این است که با تیم کامل در توکیو شرکت کنیم.

وی همچنین درباره حضور زهرا دهقان به عنوان مربی تیم ریکرو زنان گفت: تیم ریکرو برای حضور در المپیک توکیو نیاز به یک مربی باتجربه داشت که از زهرا دهقان خواهش کردم که در مسیر کسب سهمیه المپیک توکیو همراه من در کنار تیم قرار بگیرد تا عملکرد تیم را ارتقاء ببخشیم. امیدوارم این حضور مفید و مثمرثمر واقع شود.

میررحیمی در پایان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی نیز گفت: طی توافقی که بین کمیته ملی المپیک با پارالمپیک در خصوص زهرا نعمتی صورت گرفته وی قرار است تمرینات خود را با تیم پارالمپیک دنبال کند و هر زمان تیم ملی تیروکمان برنامه‌ای برای اعزام داشته باشد در آخرین اردوی ما شرکت و همراه کمانداران ریکرو در مسابقات حضور پیدا کند. بنابراین نعمتی در آخرین اردوی اعزام به تایلند تمرینات خود را با کمانداران ریکرو پیگیری خواهد کرد و همراه تیم ما عازم تایلند می‌شود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true