×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با ایسنا در مورد تمرینات ملی‌پوشان اظهار کرد: المپین‌ها هفته‌ای دو روز به آزادی می‌آیند و تمرین می‌کنند. سایر روزهای‌ هفته در خانه با دستگاه تمرین می‌کنند. سایر ملی‌پوشان هم در شهرستان‌های خود در باشگاه تمرین می‌کنند.

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن نرسیده که اردوهای منسجم آغاز شود گفت: با این وضعیت و شرایط فکر نمی‌کنم بتوانیم اردوها را آغاز کنیم. در این شرایط مشکل خوابگاه و رستوران وجود دارد و نمی‌شود با این مشکلات ورزشکاران شبانه‌روز در اردو باشند. در حال حاضر بیشتر برنامه‌ها برای المپین‌ها است که آن‌ها هم سه روز در آزادی و بعد هم با دستگاه اسکت در خانه تمرین می‌کنند و مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص حضور در مسابقاتتفنگ و تپانچه در دی ماه گفت: فدراسیون جهانی تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کرده است اما مشخص نیست که این مسابقات برگزار شود. معلوم نیست که دیگر کشورها هم در این مسابقات شرکت کنند یا به خاطر کرونا نتوانند شرکت کنند. هیچ چیز مشخص نیست.

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که چطور باید شرایط مسابقه را برای ورزشکاران مهیا کرد گفت: فدراسیون اعلام کرده است که لیگ از آبان شروع خواهد شد. احتمالا مسابقات لیگ با تعداد کم یا در روزهای بیشتری انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود. مسابقات داخلی هم برای ثبت رکورد کافی است. باید ورزشکاران در شرایط مسابقه قرار بگیرند و رکوردهایشان ثبت شود.

نجفی در خصوص وضعیت جسمانی جواد فروغی که دوران نقاهت ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است گفت: در حال حاضر شرایطش خوب است و به تمرینات می‌آید. یک ماه از بیماری گذشته و شرایط جسمانی‌اش خوب است. تست هم داده که پاسخش منفی بوده است. شغل او در بیمارستان است و باید بیشتر مراقب باشد.

وی در ادامه در خصوص شرایط رستمیان دیگر المپین تپانچه نیز گفت: رستمیان نیز هفته ای یک بار ماده ۲۵ متر و دو جلسه هم ۱۰ متر را تمرین می‌کند. مقداری فشنگ که از آخرین مسابقه از آلمان خریده بودیم هنوز باقی مانده که برای تمرینات کفاف می‌دهد. مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: با این شرایط و پروازها مشخص نیست چه زمانی بتوانیم فشنگ و سلاح‌های تیراندازان را وارد کنیم. قبلا مسابقاتی برگزار می‌شد اما اکنون هم مسابقات لغو شده و ما هم نمی‌توانیم کاری کنیم. مگر فدراسیون و یا وزارت ورزش کمک کنند تا اگر کمبودی وجود داشت رفع شود. در حال حاضر مقداری فشنگ داریم که تا نزدیک مسابقات مشکلی نخواهیم داشت. ما یک سهمیه در ۲۵ متر بیشتر نداریم و کافی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع این مطلب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true